Які адміністративні послуги можуть отримати платники на Закарпатті?

На сьогодні в Закарпатській області діють 10 Центрів обслуговування платників податків, в яких надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.

 

Зокрема, платники можуть скористатися такими послугами, як: видача довідок, реєстрація книг обліку доходів і витрат, реєстрація платником єдиного податку, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача ліцензій на торгівлю алкогольними напоями або тютюновими виробами тощо.

З повним переліком послуг можна ознайомитись на офіційному порталі Територіальних органів ДФС у Закарпатській області у розділі «Діяльність – Адміністративні послуги» (http://zak.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/). Там знаходиться ряд інформаційних карток стосовно кожної з адміністративних послуг, які надаються податковими органами. Також інформаційні картки можна знайти у приміщеннях інспекцій, митниць, центрах обслуговування платників.

В інформаційній картці адміністративної послуги, зокрема, розміщено:

– найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, його місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту;

– перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги;

– порядок та спосіб їх подання;

– інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги;

– платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати;

– строк надання адміністративної послуги;

– результат надання адміністративної послуги;

– можливі способи отримання відповіді (результату) ;

– акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.

Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області.

 

23 жовтня 2014р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів