Олімпійська чемпіонка Клочкова стала лицем BonAqua
Чотирикратна олімпійська чемпіонка з плавання, багатократна чемпіонка світу і Європи, найкраща плавчиха світу 2004 року, Герой України Яна Клочкова підписала контракт з Компанією "Кока-кола". З січня 2005 року Яна Клочкова стала лицем торговельної марки BonAqua. Контракт передбачає річну співпрацю в широкомасштабній рекламній PR-кампаніях.
?Ми, перш за все, концептуально підходили до пошуку лиця ТМ BonAqua, ? говорить генеральний директор Компанії ?Кока-кола Україна? Дмитро ?фімов. ? Наша компанія виступа? за здоровий спосіб життя, тому найкращим партнером ми бачимо відомого спортсмена, символ України, абсолютного лідера в сво?му виді спорту. BonAqua символізу? прозорість і чистоту. Усі ці якості найкращим чином демонстру? ?Золота рибка? світового спорту Яна Клочкова: прозорість перемог, чистоту стилю, живу силу, яку вона набува? у воді?.
Сама Яна Клочкова підтвердила інформацію про співпрацю з BonAqua і пообіцяла всі подробиці прокоментувати на офіційній прес-конференції: "Питання вибору завжди складне. Коли ти ста?ш лицем торговельної марки, то повинен почуватися природно і гармонійно, а для цього тобі обов?язково повинен подобатися продукт, який ти представля?ш. З BonAqua я дружу давно і, сподіваюся, попереду у нас багато спільних перемог. Подробиці нашої співпраці і коментарі ? під час прес-конференції".
Презентація і прес-конференція заплановані на лютий 2005 року.
/ForUm/
До цієї новини немає коментарів