Відомство покійного Кірпи хоче підвищити залізничні тарифи

Міністерство транспорту і зв’язку України одне із завдань на 2005 рік визначило вдосконалення тарифної політики на залізничному транспорті, зокрема вантажних перевезень. Відповідне рішення ухвалене сьогодні на колегії міністерства.

 

Як переда? УН?АН, за даними міністерства, при фактичному зростанні загального індексу цін виробників промислової продукції в 2003 році на 11%, а в 2004 році ? на 26%, тарифи на залізничні перевезення вантажів за цей час проіндексовано тільки на 18%.

Як повідомив на колегії перший заступник гендиректора "Укрзалізниці" Юрій Федюшин, "не дивлячись на те, що в галузі проходять великі гроші ? майже 17 млрд. грн. минулого року, рентабельність склала тільки 9%". Це призводить до того, що залізницям України "катастрофічно не вистача? коштів на оновлення основних фондів, зокрема, рухомого складу".

В той же час, новий гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Корні?нко повідомив журналістів після колегії, що про підвищення залізничних тарифів сьогодні мовилося не "як про факт, який повинен трапитися, а як про наші побажання". Він, зокрема, зазначив, що 9% рентабельності явно недостатньо для нормальної роботи, тому питання підвищення тарифів сьогодні і був поставлений на колегії. "Питання обговорюватиметься в Кабінеті Міністрів і буде ухвалене якесь рішення, - додав він. - Але ми поки що навіть цифр не опрацьовували".

При цьому він зазначив, що ? цілий ряд вантажів, які залізниці перевозять із збитками ? "це щебінь, шлаки, певна частина будівельних матеріалів": "Звичайно, щодо них працюватимемо, але конкретно скажемо, настільки (будуть підвищені тарифи) і з якого числа, ми не можемо. Це рішення ухвалюватиметься вже новим Кабміном".

 

15 січня 2005р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів