Правила реєстрації нерухомості для громадян спростили
«Перше - громадяни зможуть реєструвати нерухомість через пошту або кур'єрською службою. Друге - зареєструвати право власності на об'єкт нерухомості у разі втрати державного акту. Третє - скорочений перелік необхідних документів для реєстрації нерухомості в новобудовах», - пояснив очільник уряду.
З введенням нового порядку реєстрації прав на нерухоме майно з'явиться альтернатива при представленні документів для проведення державної реєстрації прав - як шляхом безпосереднього звернення заявника, так і шляхом відправки поштою або кур'єрською службою замість існуючого досі безпосереднього звернення заявника.
Також з'явиться можливість проведення одночасної реєстрації права власності і майнових прав, похідних від права власності, на підставі однієї заяви про державну реєстрацію прав, подати яке зможе як власник, так і правоотримувач.
Спрощена процедура дозволить проводити реєстрацію прав з видачею посвідчення про право власності на нерухоме майно на заміну загублених, пошкоджених або зіпсованих свідчення про право власності на нерухоме майно або державного акту на право власності на землю, виданих компетентними органами до першого січня 2013 року.
Також буде спрощений порядок проведення державної реєстрації прав на побудований або реконструйований об'єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням грошових коштів від фізичних і юридичних осіб. Новий порядок процедури дозволить провести державну реєстрацію права власності на знову побудовані або реконструйовані об'єкти нерухомого майна, побудовані в результаті діяльності кооперативів, на підставі представленої заявником довідки відповідного кооперативу про членство в нім і повне внесення пайового внеску.
Також новий порядок реєстрації забезпечить проведення держреєстрації на об'єкти, побудовані за радянських часів. У разі відсутності відомостей в Державному реєстрі прав на нерухоме майно, можна буде отримувати інформацію з реєстрів, які функціонували до першого січня 2013 року. Раннє отримати таку інформацію було неможливо.
Як повідомлялося, в Україні з 1 січня набула чинності раніше відкладена законодавча норма Податкового кодексу про обов'язкове оподаткування нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки. Донині платники податків повинні були провести звіряння майнових даних.
Можливістю уточнити майнові дані скористалися більше 70% платників податків. Повідомлення про нарахований податок на нерухомість за 2013 рік будуть розіслані платникам такого податку до 1 липня 2014 року, - уточнює «Кореспондент».
До цієї новини немає коментарів