Європейський підхід вирішення вуличних "дірок" очима ужгородців

Мешканцям Ужгорода вже набридла щоденна проблема постійно наражатися на реальну небезпеку - провалитися у відкритий каналізаційний люк. Особливо на неосвітлених вулицях обласного центру. Журналісти неодноразово намагалися з’ясувати у різних чиновницьких структур, чому в місті так багато відкритих люків, або їх відсутність, і хто відповідальний за розмноження вуличних "дірок". Але бюрократична таємниця досі на замку.

 

Неодноразово звучали звинувачення на рахунок збирачів металобрухту, які цуплять кришки. Але чомусь ці крадіжки ніхто не документує. Міліціянти не реєструють викрадення металу, як і даішники не складають протоколи про зниклі кришки люків, мовляв, шкода людей.
Час від часу ужгородців "для галочки" повідомляють про вкрадені кілька сотень люків, про те, що Держказначейство не пропускає гроші на вирішення цієї проблеми. Але найбільше вражає "принципова" політика міської ради, яка особливо не турбується раз і назавжди закрити небезпечну "люкову" проблему.
Місяць тому директор департаменту міського господарства Олексій Касперов доповідав представникам ЗМІ, що на вулицях Ужгорода бракує понад 520 зливоприйомних решіток та кришок люків.
За останній час було відновлено 266 люків, з них водоканалом - 138, звязківцями - 136. А 20 кришок відновили коштами злодіїв, яких спіймали на гарячому. 256 люків мають закрити служби, але невідомо, коли це станеться. Водночас "заспокоїли", що водоканал буде виготовляти каналізаційні люки у вигляді змішаного варіанту – метал з пластиком. Як повідомив пан Касперов, "тимчасовий варіант для прочистки відварюватимуть", що слід розуміти - решітки зливової каналізації заварюватимуть.
До речі, вітчизняні виробники пластикових люків кажуть, що ціна однієї кришки становить близько 200 гривень. Це при тому, що експлуатаційні витрати мізерні і цей матеріал не гниє, не іржавіє. Але міська влада чи якісь "патріоти-меценати" до них не зверталися з проханням виготовити альтернативні залізним та не дорогі люки.
Тож, ужгородцям та гостям міста й надалі залишається обходити метрові глибини, аби не провалитися з-поміж обрізаних труб.
Ужгород.net пропонує представникам мерії глянути на ужгородську проблему через призму європейського підходу вирішення вуличних "дірок". У містах Дрезден (Німеччина), Карлові Вари та Прага (Чехія) чиновники вже 70 років не переймаються люками. Навпаки, європейські люки – це гордість міста, і навіть удостоєні фотографування, бо це справді оригінальні залізні шедеври та й ще із столітньою гарантією. І мерам цих міст зовсім не соромно перед мешканцями та незліченною кількістю туристів із різних куточків світу!

[b][i]Дрезден[/i][/b]
[foto]2013/12/31/d1.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/d2.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/d3.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/d4.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/d5.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/d6.jpg[/foto]

[b][i]Карлові Вари[/i][/b]
[foto]2013/12/31/kv.jpg[/foto]

[b][i]Прага[/i][/b]
[foto]2013/12/31/p1.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/p2.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/p3.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/p4.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/p5.jpg[/foto]

[b][i]Ужгород, вулиця Ракоці, поблизу центрального входу в УМВС Закарпатської області[/i][/b]
[foto]2013/12/31/u1.jpg[/foto]
[foto]2013/12/31/u2.jpg[/foto]

Ужгород.net

 

31 грудня 2013р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів