Між Німеччиною й Україною знову виник авіаконфлікт
Німеччина обмежила польоти українських авіакомпаній на свою територію. Україна обвинувачує німецьку сторону в порушенні міжурядових домовленостей про авіаційне сполучення.
Німецькі авіаслужби обмежили чартерні рейси з України в Кельн, Ганновер і Нюрнберг. Вони пояснюють свої кроки зимовим розкладом.
Разом з тим, українські авіакомпанії запевняють, що в такий спосіб Німеччина лобію? інтереси компанії "Lufthansa", яка до недавнього часу намагалася отримати додаткові рейси в Україну.
У вітчизняній службі нагляду безпеки польотів стурбовані позиці?ю офіційного Берліна. Україна готу? офіційне звернення.
[b]Давній конфлікт[/b]
Напередодні Державна служба з нагляду за забезпеченням безпеки авіації обвинуватила Німеччину в порушенні міжурядових домовленостей про авіаційне сполучення.
За словами голови Державіаслужби Володимира Максимова, між Україною і Німеччиною існу? домовленість про тижневий ліміт у 7 авіарейсів з кожної сторони.
Однак, німецька сторона, за словами Максимова, в ультимативній формі зажадала збільшити кількість рейсів для компанії "Lufthansa" на маршруті Київ-Мюнхен-Київ до 14 на тиждень.
"Ця компанія і так ? монополістом на маршруті Київ-Мюнхен-Київ, вона здійсню? на 30% більше рейсів (між двома країнами), ніж усі українські авіакомпанії разом узяті", - заявив Максимов.
Також, за словами голови Державіаслужби, Україна намагалася домовитися з Німеччиною про лібералізацію відносин і планувала скасувати деякі обмеження для українських і німецьких авіакомпаній.
Але, як повідомив Максимов, Німеччина не пішла назустріч, і в розклад на зимовий період, який почав діяти з 31 жовтня, не включила компанії "Українсько-Середземноморські авіалінії" і "Донбасаеро".
Крім того, "Міжнародні авіалінії України" і "Дніпроавіа" Німеччина включила в розклад тільки до 14 листопада, а не на весь зимовий період.
Таким чином, повідомив Максимов, німецька сторона намага?ться домогтися дозволу української сторони збільшити кількість рейсів для "Lufthansa".
За його словами, українська сторона, у свою чергу, позбавила "Lufthansa" права залишати літаки компанії в аеропорту "Бориспіль" на ніч, і попросила її у зв?язку з цим оформити інший розклад.
"Ми не ма?мо наміру давати яких-небудь преференцій компаніям, які не дотримуються принципу партнерських відносин", - повідомив Максимов.
Зазначимо, що авіаційний конфлікт між Україною і Німеччиною виника? не вперше.
Улітку цього року уряд України ввів санкції проти німецької авіакомпанії "Lufthansa", обвинувативши її в порушенні домовленостей, закріплених на міжурядовому рівні.
Таке рішення було прийняте після того, як німецька сторона заблокувала програми польотів до Німеччини українських авіакомпаній "Українсько-Середземноморські авіалінії" (UMAіr) і"Донбасаеро".
Пасажирська авіакомпанія "Lufthansa" відноситься до групи компаній "Deutsche Lufthansa AG", яка об??дну? більше 250 компаній-авіаперевізників.
"Lufthansa" працю? на українському ринку з 1991 року.
У 2003 році вона збільшила перевезення пасажирів на маршруті Київ-Франкфурт і Київ-Мюнхен на 26%, або на 23,886 тис. осіб порівняно з 2002 роком до 120,55 тис. осіб.
Підготовлено за матеріалами Українських Новин, Нового каналу.
До цієї новини немає коментарів