Сезон 2010: думки експертів
"Турінформ Закарпаття" звернувся до експертів ринку, з приводу тенденцій, що зараз домінують на туристському ринку м. Ужгорода та Закарпаття. Коментар заступника директора Турагенції "Блюз Тревел" Трачук Віктора http://www.blues.com.ua/
"Турінформ Закарпаття" звернувся до експертів ринку, з приводу тенденцій, що зараз домінують на туристському ринку м. Ужгорода та Закарпаття. Коментар заступника директора Турагенції "Блюз Тревел" Трачук Віктора http://www.blues.com.ua/
Як тенденції спостерігаються на ринку?
В цьому році туристичний потік зорієнтувався більше на європейські курорти: Болгарія, Чорногорія, Хорватія. Греція теж у зв’язку з проблемами в економіці запропонувала цікаві ціни на відпочинок на островах. Тим більше безвізовий статус Хорватії, та достатньо доступні ціни, та сервіс приваблюють туристів. Чорногорія в цьому році виявилась досить дорогою у порівнянні з іншими конкурентними курортами. Болгарія найдешевша з усіх. Туреччина та Єгипет утримують ціни на рівні минулого року в доларах. Але знецінення гривні призвело до подорожчання турів. Хоча на початку сезону були достатньо низькі ціни туристи цікавились цими курортами. На Закарпатті ринок поки що не розвинутий, отже дати інформацію про потік турист в неможливо, адже всі їдуть переважно самостійно минаючи операторів туриського ринку.
Які ще особливості цьогорічного сезону?
Болгарія, Чорногорія, Хорватія достатньо доступні туристам середнього рівня з власним автотранспортом та відкритими візами Шенгену. Тому спостерігається самостійний рух туристів у ці країни. Пряме бронювання готелів та апартаментів. Також дуже мала кількість "горящих" та спец пропозицій по Туреччині, Єгипту - досить популярних напрямків минулих рок в. Що зменшило потік турист в у ці країни. Думаю, термін "гарячі путівки" вже не актуальний на туристичному ринку, можливо, скоро перестане так часто використовуватись. Як в минулому році туристи вимагають знижки не менше 5%. Все тому, що на ринку нема правил, між фірмових відносин. Деякі агенції дають ці знижки, цим перебиваючи клієнтів створюючи несприятливі умови на ринку для всіх. Хоча оператори застерігають агенції не давати знижки, встановивши всім агенціям однакові умови співпраці. Але, все ж така тенденція має місце.
Як криза впливає на обрання напрям відпочинку?
Криза вплинула на туристичний ринок негативно. Ще в минулому році було в відчутно падіння ринку на 25-40%. В цьому році, хоч планувалось стабілізація ринку, ринок все ж таки звужується. Як згадувалось раніше, туристи намагаються самостійно створити собі тур без посередництва агенцій та операторів. Зменшилась суттєво кількість турист в на екзотичні напрямки. Зменшується кількість дні в перебування турист в на курортах. Загалом, все ведеться до економії на відпочинку. Також негативно вплинуло банкрутство деяких оператор в на світовому ринку. Ми чули про проблеми пов’язані з банкрутством "Карія Тур". Сподіваймось, що більше таких сюрприз в не спостерігатиметься наступних 10 років.
Чи є яскраві відкриття?
Відкриття? Серед позитивних - не можу виділити щось конкретне. Серед негативних - стагнація ринку як виїзного, так в’їздного туризму. Дестабілізація хаотичність відносин турист - фірма, фірма - фірма на внутрішньому ринку.
Редакція Турінформ Закарпаття вдячна за наданий коментар, заступнику директора туркомапанії "Блюз Тревел" Трачуку Віктору
http://www.blues.com.ua/
Турінформ Закарпаття
До цієї новини немає коментарів