Регіональне відділення Фонду державного майна України виставляє на продаж об’єкт
Аукціон буде проведено 1 грудня 2008 року
Прийом заяв проводиться у робочі дні з 8.00 по 17.00, а в п’ятницю з 8.00 до 15.45 та закінчується за 3 дні до проведення аукціону.
Аукціон буде проведено 1 грудня 2008 року об 11.00 год. за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Собранецька, 60.
Контактні телефони служби з організації та проведення аукціону в Ужгороді (031-22) 3-53-21, 3-71-93.
Інформація про адмінбудівлю
Адреса: Закарпатська область, м. Берегово, вул. Б.Хмельницького, 112.
Балансоутримувач: Берегівська ОДПІ.
Відомості про об’єкт приватизації: двоповерхова будівля загальною площею приміщень 1149,2 м², збудована в 1973 році, площа забудови об’єкта – 984 м². Будівля перебуває в стані реконструкції.
Технічна характеристика об’єкта: стіни та перегородки цегляні; фундамент бетонний; перекриття залізобетонне; покрівля (дах) металочерепиця; підлога відсутня; вікна, двері дерев’яні; внутрішнє оздоблення відсутнє.
Внутрішні системи інженерного устаткування в будівлі – електропостачання.
Відомості про земельну ділянку: площа - 0,5407 га.
Кадастровий номер 2110200000:01:050:0012.
Цільове призначення: для управління та нагляду у сфері оподаткування.
Обмеження і обтяження по використанню земельної ділянки відсутні.
Початкова вартість об’єкта аукціону з урахуванням ПДВ – 2 862 613,20 грн., в тому числі:
- вартість об’єкта приватизації без урахування ПДВ – 2 058 333,00 грн., ПДВ – 411666,60 грн.;
- вартість земельної ділянки під об’єктом приватизації без урахування ПДВ –327 178,00 грн.; ПДВ – 65435,60 грн.
Відповідно до пункту 6.1. Закону України „Про податок на додану вартість” на остаточну ціну продажу об’єкта аукціону нараховується ПДВ у розмірі 20% бази оподаткування.
Умови продажу об’єкта аукціону:
• подальше використання об’єкта аукціону приватизації визначає покупець;
• дотримання санітарно-екологічних норм щодо утримання об’єкта аукціону;
• здійснити реєстрацію: нерухомого майна, яке входить до складу об’єкта аукціону у Бюро технічної інвентаризації; державного акта на земельну ділянку - у Закарпатській регіональній філії ДП „Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України”;
• подальше використання земельної ділянки здійснювати відповідно до вимог законодавства;
• виготовити та оформити протягом 1 року після підписання акта прийому – передачі державний акт на право приватної власності на земельну ділянку згідно з чинним законодавством України;
• подальше відчуження та передання в заставу Покупцем об’єкта аукціону в період дійсності зобов’язань Покупця здійснювати виключно за погодженням з Продавцем, у порядку встановленому ФДМУ, із забезпеченням збереження для нового власника всіх зобов’язань, які не виконано Покупцем на момент такого відчуження ;
• відшкодувати органу приватизації – регіональному відділенню ФДМУ по Закарпатській області протягом 30 днів з моменту підписання договору купівлі – продажу витрати, пов’язані з підготовкою об’єкта аукціону до продажу.
Покупцеві, який визнаний переможцем аукціону і відмовився від підписання протоколу аукціону або договору купівлі-продажу, грошові кошти в розмірі 286 261,32 грн., що становить 10% від початкової вартості продажу об’єкта, не повертаються. Крім того, покупець відшкодовує продавцю вартість робіт, пов’язаних з підготовкою об’єкта до продажу та проведення аукціону.
Засоби платежу: грошові кошти для фізичних та юридичних осіб.
Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17,00 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37182500900001 в ГУДКУ по Закарпатській області, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310, МФО 812016.
Грошові кошти в розмірі 286 261,32 грн., що становить 10% початкової вартості об’єкта аукціону (гарантійний внесок) перераховується на р/р № 37314009000173 в ГУДКУ по Закарпатській області, одержувач : РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310, МФО 812016.
До цієї новини немає коментарів