Консультує ДПА в Закарпатській області
- Чи можливо СПД здійснювати діяльність із свідоцтвом старого зразка? Яким чином здійснити заміну свідоцтва старого зразка на нове?
- З набранням чинності Законом України від 15 травня 2003 року №755-IV „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” із змінами (далі – Закон №755) 1 липня 2004 року розпочалася заміна раніше виданих свідоцтв про реєстрацію свідоцтвами про державну реєстрацію єдиного зразка.
Відповідно до ст. 6 Закону № 755 державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці здійснює оформлення та видачу свідоцтв про державну реєстрацію, а також їх заміну.
Заміна свідоцтва про державну реєстрацію проводиться тільки після включення відомостей про суб’єкта господарювання до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - ЄДР), а свідоцтво єдиного зразка видається на основі внесених до ЄДР відомостей.
Для включення до ЄДР та отримання свідоцтва про реєстрацію єдиного зразка суб’єкт господарювання має подати державному реєстратору відповідну реєстраційну картку - форма № 6-включення - для юридичних осіб, форма № 15 - для фізичних осіб - підприємців, та оригінал старого свідоцтва про державну реєстрацію.
Вказані документи для заміни свідоцтва державному реєстратору можуть подаватися заявником особисто, або відповідно до статті 8 Закону № 755, документи можуть надсилатися рекомендованим листом. При цьому підпис заявника на реєстраційній картці повинен бути нотаріально посвідчений.
Тобто, якщо юридична особа або фізична особа – підприємець були зареєстровані відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності Законом № 755, такі особи підлягають внесенню до ЄДР, після чого їм видається свідоцтво про державну реєстрацію єдиного зразка.
Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян
До цієї новини немає коментарів