До Ужгорода з вітерцем

Новий електропоїзд, названий іменем екс-міністра транспорту та зв’язку України Георгія Кірпи, вирушив у свій перший рейс зі Львова до Ужгорода.

 

Вартість “електрички”, виготовленої на заводі холдингової компанії “Луганськтепловоз”, становить 22 мільйони гривень. Досі з конвеєра цього заводу зійшло лише
12 таких електропотягів. Термін експлуатації електропоїзда постійного струму ЕПЛ-2Т “Георгій Кірпа” становить 28 років.

“Головне завдання для нас із вами – це те, щоб ми зберегли цей електропоїзд і він якнайдовше працював у такому вигляді, як сьогодні”, – зазначив під час урочистостей із нагоди першого рейсу потяга перший заступник начальника Львівської залізниці Леонід Ткачук.

Водночас він не зміг назвати, скільки електропоїздів потрібно Львівській залізниці, аби замінити амортизований рухомий склад “електричок”, аргументуючи це нестабільністю цін на купівлю такого транспорту. “Ми можемо забезпечити приміські пасажирські перевезеннями тими поїздами, які в нас є, реставруємо їх із таким розрахунком, аби з депо вони постійно виходили оновленими”, – сказав заступник начальника Львівської залізниці.

Комфортабельна міністерська “електричка” вирушає з головного вокзалу у Львові щоденно о 15.05 і прибуває до Ужгорода о 21.00. У складі електропоїзда – вісім вагонів, кожен із яких обладнаний туалетом, має добру систему вентиляції, теплоізоляції, три входи-виходи. Експлуатаційна швидкість електропоїзда становить 130 кілометрів за годину.

Стосовно імені, яке присвоїли “електричці”, то про колишнього начальника Львівської залізниці всі її працівники згадують із великою повагою, як про господарника, який підняв із колін усю залізничну галузь. Ідея випуску українських електропоїздів належить саме покійному екс-міністрові транспорту.

Ярослав Іваночко

 

24 липня 2006р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів