Електронна трудова, пенсійна справа та запис: які онлайн-сервіси пропонує закарпатцям Пенсійний фонд?
Вебпортал Пенсійного фонду України пропонує широкий спектр електронних сервісі – від перегляду пенсійної справи та електронної трудової книжки до подання заяв на субсидію, пільги чи страхові виплати. Користувачі також мають можливість дистанційно контролювати свій страховий стаж, перевірити внески роботодавця чи подати звернення на отримання електронних документів. Зокрема, для користувачів доступні такі сервіси:
РЕЄСТР ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ
У Реєстрі застрахованих осіб, який формує та веде Пенсійний фонд України, на кожну застраховану особу (працівника, пенсіонера, отримувача соціальних допомог тощо) заведена персональна облікова картка, в якій накопичується інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), з яких сплачено страхові внески, страховий стаж, розмір пенсії тощо. Користувач може легко перевірити інформацію щодо сплати роботодавцем єдиного соціального внеску. Можливість контролю за ситуацією дає змогу громадянам дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.ЕЛЕКТРОННИЙ РЕЄСТР ЛИСТКІВ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ
В зазначеному розділі користувач вебпорталу може переглядати інформацію про періоди тимчасової втрати працездатності та їх оплату.ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА
Сервіс «Електронна трудова книжка» дозволяє усунути можливі негативні наслідки втрати паперової трудової книжки, її фізичного пошкодження, та ризики фальсифікації і внесення недостовірних відомостей. Електронна трудова книжка є підставою для призначення особі пенсії в автоматичному режимі.ЕЛЕКТРОННА ПЕНСІЙНА СПРАВА
Пенсіонери мають змогу, не виходячи з дому, переглянути: • основні дані (номер пенсійної справи/особового рахунку, дата відкриття особового рахунку, вид пенсії, дата призначення пенсії); • адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання); • довідку по зарплаті, що врахована при призначенні/перерахунку пенсії; • довідку про стаж, врахований для визначення права на пенсію; • довідку про стаж, врахований для розрахунку пенсії. • ЗАПИТ НА ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ Засобами вебпорталу можна подати звернення на отримання електронних документів: • довідки про доходи пенсіонера для субсидії; • довідки про доходи пенсіонера; • витягу з Реєстру застрахованих осіб (РЗО); • індивідуальних відомостей про застраховану особу (довідок ОК-5, ОК-7); • довідки про трудовий та страховий стаж; • даних про нараховану заробітну плату та про особливі умови праці; • витягів з електронної трудової книжки та електронного реєстру листків непрацездатності.ЗАПИС НА ПРИЙОМ
Засобами вебпорталу можна записатися на прийом до органу Пенсійного фонду. Процес запису на прийом включає: • визначення дати та теми відвідування органу ПФУ; • вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ; • отримання талону щодо відвідування органу ПФУ.ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ (ЗАЯВИ, СКАРГИ, ПРОПОЗИЦІЇ)
Опрацювання звернень та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів з дотриманням ЗУ «Про звернення громадян».ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР
Сервіс призначений виключно для створення прогнозного розрахунку розміру пенсії за даними, що містяться в електронних реєстрах Пенсійного фонду та даними, самостійно введеними користувачем з дотриманням певних умов.ДОБРОВІЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ ТА БЛАГОДІЙНІ ПОЖЕРТВИ
Шляхом добровільної сплати страхових внесків будь-хто може вплинути на зарахування страхового стажу (собі чи іншій особі) або на розмір своєї (чи іншої особи) пенсійної виплати, яку виплачуватимуть у майбутньому. А сплата певної благодійної пожертви на користь конкретного пенсіонера (або знеособлено) надає можливість збільшити пенсію, яку він отримує, уже сьогодні. Пенсійні внески за себе або на користь іншої людини відтепер можна сплатити у зручний спосіб – без відвідування державних та банківських установ. Особи, які досягли 16-річного віку та не належать до осіб, яким призначено пенсію в солідарній системі, можуть укласти договір з Пенсійним фондом України в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.ЗАЯВА НА ПРИЗНАЧЕННЯ/ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЇ
Громадянам надається можливість подати заяву на призначення/перерахунок пенсії або на внесення змін до електронної пенсійної справи.ЗАЯВА НА ЖИТЛОВУ СУБСИДІЮ ЧИ ПІЛЬГУ
Користувачам надається можливість сформувати будь-який із запропонованих типів заяв: • заяви про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги; • заяви про призначення та надання житлової субсидії; • заяви про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу; • заяви щодо перерахунку раніше призначеної житлової субсидії або пільги; • заяви на зміну способу виплати житлової субсидії або пільги; • заяви про припинення житлової субсидії або пільги; • заяви про призначення та надання житлової субсидії за експериментальним проектом.ЗАЯВА НА СТРАХОВУ ВИПЛАТУ
Розроблено сервіс подання електронних звернень щодо призначення (перерахунку, продовження) страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням), а саме: • заяви про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням); • заяви про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника; • заяви про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги; • заяви про здійснення страхової виплати; • заяви про компенсацію витрат.Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.
Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
До теми
- В Україні змінилися умови призначення субсидій
- Відсьогодні українці вже можуть подаватися на виплату 1 000 грн за програмою Зимова єПідтримка.
- У шести закладах Закарпаття провели інституційний аудит: що виявили
- Зимова єПідтримка: як отримати 1 тис. гривень допомоги від держави?
- Повторний огляд для людей з інвалідністю: кому та коли проходити?
- Армія+. Як перевестися до іншої військової частини: покрокова інструкція
- Родини, які придбали альтернативні джерела енергії, зможуть користуватися субсидією та пільгами на житлово-комунальні послуги
- Закарпаття: у яких медзакладах можна отримати вакцину від сказу
- Студенти та багатодітні батьки зможуть отримати відстрочку онлайн: деталі від Міноборони
- У Мінекономіки розповіли, куди будуть нараховувати "тисячу від Зеленського" і куди їх можна буде витратити
- В Ужгороді знову приймають заяви на виплати за безкоштовне розміщення ВПО
- Найнижчі пенсії в Україні на Закарпатті
- Ужгородський аеропорт передали МВС - планують створити європейський хаб авіазабезпечення цивільного захисту
- Закарпатців запрошують 17 жовтня долучитись до онлайн-дискусії: "Як ефективно залучати та раціонально розподіляти ресурси на відновлення?"
- Держава надає житлову субсидію найбільш вразливим українцям, щоби зменшити навантаження на їхній сімейний бюджет при сплаті житлово-комунальних послуг
- Забрати повістку з пошти потрібно за 3 дні, потім буде штраф, – постанова Кабміну
- Третій на Закарпатті офіс Всеукраїнської платформи «Зроблено в Україні» відкрили у Хусті
- В Україні змінили правила доставки повісток поштою
- БЕБ скасувало ризиковий тендер на реконструкцію освітнього закладу на Закарпатті вартістю 120 млн грн
- В області активізувалися шахраї, що представляються іменем т.в.о. голови Закарпатської ОВА Білецького
До цієї новини немає коментарів