Як обрати SMM-курс, який виправдає усі очікування

Як обрати SMM-курс, який виправдає усі очікування
Зараз з'являється все більше онлайн-курсів та платформ для освоєння різних digital-професій. Проте, як вибрати навчання, яке справді буде корисне для вас та виправдає очікування? Зібрали поради, що допоможуть знайти потрібний SMM-курс.

 

1. Визначте свої цілі

Перед тим як шукати курс, зрозумійте, що саме ви хочете на ньому отримати. Якщо вам потрібно ознайомитись з основами, то потрібний курс про комплексний SMM, а якщо ви вже знаєте ази і хочете прокачати навички в створенні reels, то тут підійде курс про монтаж відео та створення коротких роликів. 

Тому перед тим, як обирати, важливо зрозуміти, що вам потрібно і вже від цього відштовхуватись. 

2. Перевірте відгуки та рейтинги

Відгуки інших студентів, випускників, їхні кейси, результати тощо. Тут вже не буде рожевих окулярів, які дають творці курсу, й ви зможете почути реальну думку людей, які пройшли навчання. 

3. Ознайомтесь з викладачами

Дуже важливо знати, хто буде вас навчати. Перевірте їхній досвід, навички, портфоліо, результати. Бо вони повинні бути експертами у своїй галузі з реальними досягненнями та успішними кейсами. Тільки тоді викладачі зможуть справді поділитись корисними знаннями з вами. 

Лайфхак: промоніторте соцмережі викладачів, там можна дізнатись про їхній досвід роботи та бренди, з якими вони співпрацюють.

4. Огляньте програму курсу

Переконайтеся, що програма курсу відповідає вашим цілям і містить необхідні теми, які вас цікавлять. Добре структурована програма з чіткими результатами уроків й завданнями – ознака якісного курсу.

5. Практика та реальні проєкти

Курс повинен давати можливість застосовувати знання на практиці. Бо саме тоді ви зможете створити кейси, прокачати навички та знайти клієнта. Бо під час співбесіди та влаштування на роботу вони дивляться саме на портфоліо, вміння та досвід. 

До речі, якщо шукати навчання, після якого можна одразу почати працювати, то СММ курс від Kukurudza гарний варіант. Бо там студенти відпрацьовують знання практично та створюють кейси, які потім використовують в портфоліо. А це дає велику перевагу під час працевлаштування. 

6. Вартість курсу

Ціна курсу повинна відповідати його якості. Порівняйте вартість різних курсів і зверніть увагу на те, що входить у цю вартість. Іноді дорожчі курси можуть включати додаткові переваги, як-от доступ до закритого ком’юніті, персональний фідбек тощо.

7. Додаткові ресурси та підтримка

Дізнайтеся, які додаткові переваги пропонує курс. Бо іноді дорожча ціна може бути саме через це. Але, до прикладу, якщо в цю вартість входить персональний фідбек, то це гарна можливість підсвітити сторони в роботі, які можна покращити, та удосконалити навички. 

8. Результати випускників

Запитайте у випускників, яких результатів вони досягли після курсу. Це можуть бути нові кейси в портфоліо, збільшення кількості підписників, зростання продажів, прайсу або підвищення кваліфікації. Якщо курс має успішних випускників, це гарний знак.

9. Пробні заняття

Деякі платформи пропонують безплатні пробні заняття або ознайомчі вебінари. Це дає можливість оцінити якість матеріалів і методи навчання до того, як ви приймете остаточне рішення.

Кожна навчальна платформа пропонує свої методики, програми, підходи та умови, тому вибрати SMM-курс ще той челендж.

Тому перед тим, як вибирати, проаналізуйте варіанти й визначте свої цілі. Тільки тоді ви зможете вибрати навчання, яке покращить експертність та допоможе отримати нові знання.

 

04 липня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів