«Світло можливостей 2.0»: безоплатний проєкт для підвищення конкурентоспроможності малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis, К.Текс та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива викликала значний інтерес серед українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів. Окрім розробки комунікаційних стратегій для соціальних мереж, бізнеси отримають:
-
консультації з формування планів розвитку та виходу на експорт
-
створення/оновлення айдентики брендів
-
послуги з аудиту та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили лінійку послуг у межах проєкту та розширили кількість бізнесів-учасників до 30», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Допомагатимуть учасникам фахівці агенції Svitlo та запрошені експерти, зокрема, Ольга Гвоздьова – радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО )та консультантка з експорту. Послуги з аудиту та рекомендації щодо побудови відділу продажів нададуть працівники консалтингової компанії Let’s Call зі стажем роботи понад 9 років.
Проєкт передбачає чотиримісячну індивідуальну роботу бізнесів з командою з 15 експертів, яка включає основні та додаткові безоплатні послуги. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
У квітні 2024 до проєкту долучились 3 українські бренди, нині триває другий етап відбору для участі. Проєкт триватиме до грудня 2024 року включно. Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
-
Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
-
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- Закарпатські аудитори виявили порушення на 47,4 мільйонів гривень – підсумки І кварталу
- На Закарпатті платники податків сплатили понад 598 млн грн військового збору
- Понад 2 мільярди гривень поповнили бюджети громад Закарпаття у І кварталі
- Закарпатська митниця підбила підсумки експортно-імпортних операцій за І квартал 2025 року
- Із початку року закарпатські митники задокументували 238 протоколів про порушення митних правил на 28,4 млн грн
- На Закарпатті з початку року у місцевих бюджетах – майже 404 млн грн єдиного податку
- Понад 3 тисячі закарпатців уже подали податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік
- За І квартал 2025 року надходження від Закарпатської митниці становили 4,8 млрд гривень
- Закарпатці сплатили до місцевих бюджетів вже 1,5 млрд грн податків
- На Закарпатті за 2 місяці 2025-го сплатили понад 6,4 млн грн екологічного податку
- У 2024 році експорт товарів на Закарпатті становив 1446,2 млн дол. США
- Найбільше туристичного збору з початку року надійшло до бюджетів Поляни, Ужгорода та Баранинців
- Результат перевірок закупівель: тільки за 2 місяці – порушень на більше 106 мільйонів гривень
- На обліку в закарпатській податковій - майже 80 тисяч суб’єктів господарювання
- Найбільше імпортних товарів через Закарпатську митницю з початку року ввезли із Чехії - на 20 млрд грн
- Закарпатський бізнес поповнив місцевий бюджет майже на 4 млн від ліцензування підакцизних товарів
- У 2024 році до місцевих бюджетів Закарпаття надійшло 23,2 млн грн туристичного збору
- За перші 2 місяці 2025 року закарпатські митники скерували до Держбюджету понад 2,9 мільярдів гривень
- Не спалюйте сухостій! «Закарпаттяобленерго» просить пам’ятати про шкоду, яку може завдати вогонь!
- 163 протоколи про порушення митних правил на понад 20 млн грн задокументували з початку року закарпатські митники
До цієї новини немає коментарів