«Світло можливостей 2.0»: агенція Svitlo запускає новий етап безоплатного проєкту для підсилення комунікацій малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА. Візуальну стратегію, яка збігається з баченням бренду, фотосесію, що передає основні ідеї та цінності. А також рекомендації щодо таргетованої реклами та роботи з інфлюенсерами. Можемо похвалитись результатами щодо зростання охоплень та залученості аудиторії. Також ця підтримка та співпраця допомогли нам відновити ще одне робоче місце SMM спеціаліста, що є також дуже позитивним зрушенням», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива отримала високе зацікавлення зі сторони українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів.
Новий етап проєкту триватиме 10 місяців, протягом яких 30 малих та середніх офіційно зареєстрованих в Україні компаній безоплатно отримають індивідуальні комунікаційні стратегії для соціальних мереж та навчаться їх втілювати. Частина учасників також отримають консультації експертів з продажів, залучення інвестицій, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для кожного учасника передбачена робота з експертами протягом чотирьох місяців.
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили кількість послуг у межах проєкту: до комунікаційних стратегій та менторства додали аудит та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для нас «Світло можливостей 2.0» – можливість допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторство фахівців Svitlo», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Протягом реалізації ініціативи фахівці агенції Svitlo допомагатимуть компаніям учасникам розробити комунікаційні стратегії просування бренду в соцмережах та підготувати комунікаційні матеріали. Крім того, спеціалісти агенції працюватимуть як ментори, що допоможе командам учасників самостійно втілювати напрацьовані стратегії після завершення проєкту. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Заявки прийматимуть у три хвилі: 20 березня – 17 травня, 20 травня – 19 липня, 22 липня – 20 вересня. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
? Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
? Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- Оголошено конкурс «Європейські проєкти співпраці 2025»: як можуть долучитися закарпатці
- За митні правопорушення ділки поплатилися конфіскацією товару на 65 мільйонів гривень
- Місцеві бюджети на Закарпатті отримали понад 22 млн грн від туристичного збору
- На Закарпатті працюють понад 4000 IT-спеціалістів: за 9 місяців IT-компанії сплатили до бюджету майже 168 млн грн
- Близько 4 млн грн отримали місцеві бюджети Закарпаття за надані працівниками Держгеокадастру адміністративні послуги
- Нові можливості для суб’єктів ЗЕД зі статусом АЕО при перетині кордону
- Платники Закарпаття сплатили до зведеного бюджету майже 21 млрд гривень податків
- На понад 59,8 мільйонів гривень втрат через фінансові порушення виявили аудитори Закарпаття за 11 місяців цього року
- За 11 місяців закарпатські митники склали 780 протоколів на суму понад 177 млн грн
- Закупівлі на понад півтора мільярда гривень перевірили закарпатські аудитори протягом 11 місяців цього року
- Закарпатські митники вкотре не дозволили експортувати до ЄС «липові» партії лісопродукції
- На Закарпатті буде ще один індустріальний парк
- Понад 2 мільярди гривень митних платежів за листопад 2024 року скерували у Держбюджет закарпатські митники
- Закарпатські митники нагадують, що з 1 грудня запроваджено режим експортного забезпечення до операцій з експорту окремих видів товарів
- Українські технологічні компанії можуть отримати грант до $50 000
- Податкова знижка на навчання: хто може отримати та за які витрати
- Із початку року на Закарпатті сплачено понад 22 млн грн екологічного податку
- Податок на землю поповнив місцеві бюджети Закарпаття на 564 млн гривень
- На Закарпатті громадяни зі своїх доходів сплатили понад 600 млн грн військового збору
- До місцевих бюджетів Закарпаття сплачено майже 7,3 млрд гривень податків
До цієї новини немає коментарів