Із 1 квітня завезти гуманітарну допомогу буде можливо лише з використанням онлайн-системи

31 березня завершується перехідний період, під час якого в Україну можна було завозити гуманітарну допомогу, використовуючи паперові декларації. З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Ці зміни впроваджуються для того, щоб зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою для всіх: для фондів і волонтерів, для організацій та інституцій, які отримують допомогу, і для держави. Цифровий механізм дозволить позбутись паперів, а, значить, і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги. А ще – дасть можливість фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці.
“Нові правила завезення гуманітарної допомоги в першу чергу важливі, щоб гуманітарна допомога точно доходила до тих, кому вона дійсно потрібна. Цифрова система дозволить бачити весь рух гуманітарки від потрапляння її до України до розподілу. Також система допоможе відслідковувати, що планується до завезення, впливати на цей процес через збір інформації про реальні потреби в допомозі, запобігати задвоєнню допомоги та спрямовувати її туди, де в цьому є найбільша потреба. Наприклад, типовою є ситуація, коли в одну й ту саму громаду різні організації завозять схожу допомогу, а інші громади залишаються з незакритою потребою.
Цифровізація процесу ввезення та обліку гуманітарної допомоги – це якісний запобіжник розкраданням та зловживанням в цій сфері. Ми не правоохоронний орган, але відповідаємо за політику у сфері гуманітарної допомоги і тому створюємо зручні для всіх інструменти, щоб таких ситуацій не було”, – наголосила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
З моменту запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час роботи цифрового механізму у системі було сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисяч декларацій.
“Останні 4 місяці ми удосконалювали цифрову систему, і весь цей час перебували у тісній комунікації з волонтерами. Я вдячний їм за якісний зворотній зв’язок, який дозволяє нам працювати над системою. Загалом, ми підходимо до вирішення проблем у сфері гуманітарної допомоги стратегічно. Вже кілька місяців працює робоча група із числа волонтерів, з якою ми спільно напрацьовуємо шляхи вирішення болючих питань”, – сказав Назар Танасишин, заступник Міністра соціальної політики.
Нагадаємо, до 1 квітня ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий.
Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням. Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил.
До теми
- Члени родин військовополонених і зниклих безвісти можуть отримати витяг з Реєстру ветеранів у всіх ЦНАПах країни
- В Ужгороді надаватимуть послугу "Соціальне таксі"
- СБУ закликає громадян дотримуватися заходів безпеки під час Великодня
- Інформація про нібито обов’язкове скорочення літніх канікул у 2025 - ФЕЙК!
- Володимир Зеленський підписав Указ про призначення стипендій Президента України для молодих письменників і митців
- Більше 19,5 тис. документацій із землеустрою та оцінки земель оцифрували землевпорядники Закарпаття з початку року
- Закарпаття працює над створенням мережі центрів ментального здоров’я
- З початку 2025 року на Закарпатті через ЦНАПи видали 990 витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
- Закарпатцям погодили 15 заявок на отримання компенсації за встановлення альтернативних джерел енергозабезпечення
- Понад 23 млн грн для підтримки окремих громад Закарпаття спрямував Кабінет Міністрів України
- ТОП-10 вакансій від Закарпатської обласної служби зайнятості
- До уваги водіїв великогабаритних транспортних засобів! Можливі затримки руху авто під час проведення метрологічної повірки на трьох закарпатських КПП
- На Закарпатті посилюють безпекові заходи на Великдень
- Автобус Ужгород – Братислава: прямий маршрут до столиці Словаччини
- Безпечна освіта – спільна відповідальність: на Закарпатті відбулася міжвідомча нарада щодо запобігання булінгу, вербування і тероризму серед дітей та молоді
- Відбулося перше засідання Закарпатської обласної тристоронньої соціально-економічної ради
- Про актуальні загрози, практичні методи та поради з кібербезпеки підприємцям Закарпаття розкажуть під час «Діалогу влади та бізнесу».
- Бізнес Закарпаття може залучити гранти до 120 000 доларів
- Закарпаття розширює партнерство в межах другого етапу проєкту "Пліч-о-пліч: Згуртовані громади": до ініціативи приєдналося ще 15 громад регіону
- 22,7 млн грн для створення сучасного освітнього простору у старшій школі: Закарпаття отримало субвенцію з держбюджету
До цієї новини немає коментарів