На які товари українці найчастіше шукають промокоди під час війни: результати цікавого дослідження

На які товари українці найчастіше шукають промокоди під час війни: результати цікавого дослідження
Люди полюбляють отримувати подарунки. Можливо тому, що усі були маленькими і пам'ятають це дивовижне відчуття, коли несподівано (а іноді, навпаки, очікувано) стаєш володарем чогось дуже жаданого та на той момент надзвичайно цінного. Подеколи здавалося, що тато з мамою насправді працюють помічниками якогось чарівника, настільки точно та своєчасно вони виконують твої побажання. 

 

На жаль, дитинство пролітає дуже швидко. А в дорослому житті подарунки найчастіше доводиться робити собі самостійно. Та ще й готувати сюрпризи для родини, друзів та близьких людей. Але й себе хочеться побалувати чимось приємним та бажано недорогим. У цьому сенсі можливість купити щось необхідне значно дешевше, або отримати потрібну послугу на покращених умовах сприймається нами ледь як не продовження дитячої казки, що давно відійшла у минуле. 

Чому декого хлібом не годуй, а дай скористатися промокодом 

Не дивно, що промокоди, використання яких дозволяє отримати гарну знижку, бонус, подарунок тощо, користуються неабияким попитом у споживачів. Можна навіть сказати, що з'явилася окрема категорія покупців — назвемо їх мисливцями за промокодами. Вони буквально полюють за такими комбінаціями літер, цифр та символів, щоби ввести шифр в певному місці та у визначений час на сайті продавця товара чи послуги й суттєво зекономити. Промокоди можна використати у різних сферах торгівлі. Сьогодні такими маркетинговими інструментами для заохочення клієнтів нехтують хіба що дуже ліниві та недалекоглядні представники бізнесу. Бо більшість підприємців давно заманюють покупців до себе саме з їх допомогою. Це яскравий приклад вулиці з двостороннім рухом — зиск отримують всі: і покупці, і продавці. 

Промокоди справедливо називають каталізатором онлайн торгівлі. Детальніше про це можна прочитати у матеріалі за цим посиланням. У воєнний час споживацькі настрої в Україні, звичайно, змінилися. Але “любов” до промокодів нікуди не поділась. Проведене нещодавно на замовлення мінсоцполітики опитування серед різних категорій українських громадян дозволило виявити, на які групи товарів зараз найчастіше шукають промокоди наші співвітчизники. Схоже дослідження проводили експерти одного з найбільших в Україні сайтів з промокодами: promocodius.com. Результати вийшли практично ідентичними. Тому варто дізнатися, що під час війни українці хочуть придбати з гарною знижкою. 

Промокоди під час війни: уподобання споживачів змінилися, що здається цілком логічним  

Традиційні лідери — смартфони та побутова техніка дещо здали свої позиції, що зовсім не дивно. Сьогодні наші співвітчизники потребують трохи інших товарів, хоча названі категорії також залишаються серед лідерів за популярністю. Але в розпал війни, коли ворог атакує не тільки позиції наших захисників, але й критичну інфраструктуру країни, споживачі найчастіше шукають промокоди на купівлю:

  • повербанків;

  • наголовних ліхтарів;

  • електричних генераторів;

  • сонячних батарей та колекторів;

  • газових балонів;

  • термобілизни;

  • засобів гігієни, догляду за чистотою і для прибирання;

  • військової амуніції та взуття;

  • рацій та портативних засобів зв'язку;

  • дитячих товарів — одягу, іграшок, книжок тощо;

  • туристичного спорядження для приготування їжі в похідних умовах;

  • термосів та термокружок; 

  • пічок-буржуйок;

  • мангалів.

Далі розташувалися смартфони, електронна та побутова техніка. Не дивує, що сьогодні люди особливу увагу звертають на автономність роботи мобільних пристроїв. Адже відключення електроенергії стали звичним явищем через регулярні ворожі обстріли. Але віримо, що все так не буде, і Україна невдовзі повернеться до звичного життя. Після нашої Перемоги, звичайно!

 

17 січня 2023р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів