Вивести підприємство з боргів і відновлювати місцеві шляхи:які завдання ставить перед собою новий очільник облавтодору

Вивести підприємство з боргів і відновлювати місцеві шляхи:які завдання ставить перед собою новий очільник облавтодору
Загальновідомий факт: протяжність автомобільних доріг Закарпаття  становить  більше трьох тисяч кілометрів, з яких понад дві третини належать до компетенції облавтодору. Але останніми роками про цю важливу у розвитку регіону структуру мовиться скоріше у негативному плані, ніж у позитивному. І для цього є підстави. Найперша – багатомісячна заборгованість із зарплати і сплати ПДВ (цифри, як стверджується офіційно, сягають багатьох десятків мільйонів гривень). А відтак – невдоволення колективу і втрата виробничої дисципліни та породжена цими негативними чинниками ціла низка малих і більших гальм.

 

І цілком логічно, що очільниця державної акціонерної компанії «Автомобільні дороги України» Ольга Корх ухвалює рішення замінити керівника підпорядкованого її столичній структурі обласного виробничого підрозділу. Рівно два тижні тому вона особисто представила колективу нового начальника дочірнього підприємства «Закарпатський облавтодор» Ярослава Попдякуника (на знімку). І поставила перед ним головне завдання – насамперед вивести підприємство з боргів. Водночас висловила впевненість, що молодому енергійному керівникові це під силу. Хоча, ясна річ, роботи й на всіх інших напрямках уже виробничого процесу немало. І всі слід вирішувати. Комплексно. Інакше стан доріг між містами і тим паче селами й надалі будуть викликати де невдоволення, а де й гостре обурення закарпатців. Що, як відомо, у попередні роки не раз виливалися у суспільну напругу. 

Які перші кроки на посаді - запитую Ярослава Попдякуника.

-       Кадрово підсилено керівництво, зокрема, Королівського спецкар'єру – відтепер виконувати обов'язки директора буде Руслан Гіга, - каже очільник облавтодору. – Проінспектовано райпідрозділи у Сваляві, Мукачеві, Хусті, Виноградові. Виявлено явні недоліки. Дано настанови, як їх усувати, аби все запрацювало належним чином. Зі свого боку ми повідомили, що продукцію спецкар'єрів (Кіровського в Мукачівського районі також) будемо реалізовувати на діючих виробничих майданчиках. А попит на щебінь різних фракцій, бутовий камінь, щебнево-піщану суміш є. Укладемо прямі угоди з підрядниками. Тож, знизиться й вартість продукції, бо її відпускатиме безпосередньо виробник. Третє – відновлюватимемо застарілу техніку – екскаватори, навантажувачі, самоскиди – своїми силами і за свої кошти.

Та основна увага, за словами начальника, спрямовується на ліквідацію заборгованості із зарплатні. Працівники довгі місяці не отримували зароблене.

Отже, такі магістральні й першочергові питання, від вирішення яких залежатиме подальший стан справ у діяльності колективу облавтодору.

Василь НИТКА.

 

 

21 липня 2022р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів