Укрзалізниця планує запустити Інтерсіті+ до Ужгорода

Укрзалізниця планує запустити Інтерсіті+ до Ужгорода
Міністерство інфраструктури планує у роботі Укрзалізниці кілька новацій. Так, зокрема, планується передати пасажирські перевезення в управління Deutsche Bahn з нового року. Принаймні про таке стверджують в міністерстві інфраструктури України.

 

Так, у вівторок, 9 листопада, міністр інфраструктури України Олександр Кубраков заявив, що в Україні планується повторити успішний досвід Deutsche Bahn з консалтингу перевезень в Казахстані.

“За планом ми передаємо пасажирські перевезення в управління Deutsche Bahn Consulting з наступного року. Нагадаю, що у Deutsche Bahn є конкретний досвід у Казахстані – він досить успішний, ми бачили фінансові результати їхньої залізниці. І очікуємо, що наші будуть не менші”, – сказав міністр під час форуму “Велике будівництво”.

255175027 4684659301582890 4909460373194125730 N

Наразі в ЗМІ немає відповідей з боку Deutsche Bahn Consulting про їх наміри взяти участь в управлінні часткою українського перевізника. Однак українська та німецька компанії уклали угоду про консалтинг у сфері пасажирських перевезень ще в серпні. Тоді, як повідомляли в “Укрзалізниці”, до кінця року експерти Deutsche Bahn мали розробити реформу перевезень пасажирів на найближчі п’ять років. Ще одним завданням був підрахунок необхідних для оновлення рухомого складу інвестицій.

Планується, що німці будуть консультувати українських колег у питаннях структури управління та надавати їм технічну підтримку у сфері вантажних та пасажирських перевезень, інфраструктури тощо. Виняток становитимуть перевезення військового призначення, йдеться у тексті меморандуму.

– В Україні широко розгалужена залізнична мережа завдовжки 22-23 тисячі кілометрів. Якщо порівнювати з іншими країнами Європи, це одна з найбільших мереж. З іншого боку, особливістю України є те, що тут дуже велику роль відіграють вантажні перевезення, тоді як у Західній Європі більшість діяльності припадає на пасажирські перевезення, – зазначав у інтерв’ю DW член правління з питань інфраструктури Deutsche Bahn Рональд Пофалла.

Інтерсіті+ до 10 регіонів України

Ще одні системні зміни в пасажирських перевезеннях стосуються покриття системою швидкісних потягів території України. За словами Олександра Кубракова, поїзди Інтерсіті курсуватимуть між всіма обласними центрами. Рух швидкісних потягів по всій країні забезпечать до 2024 року.

“До кінця 2024 року в усі обласні центри має доїжджати поїзд Інтерсіті. Щоб досягнути цієї цілі ми розгортаємо масштабну електрифікацію колій. У найкращі роки УЗ електрифікувала по 100 км на рік, а за попередні 8 років було електрифіковано лише 23 км залізничних колій. Ми плануємо електрифікувати щонайменше 500 км до 2024 року. Це дозволить налагодити швидкісні міжрегіональні сполучення та запустити нові маршрути формату Інтерсіті+ до понад 10 обласних центрів країни, серед яких Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. Зокрема, уже скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси”, — розповів міністр.

Варто нагадати, що з 2 листопада 2021 року відновив своє курсування пасажирський потяг №33/34 Мукачево — Будапешт через Чоп та Захонь. Такого рішення досягли між АТ “Укрзалізниця” та Угорською державною залізницею (MAV).

InfoPost.Media

 

10 листопада 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів