До уваги закарпатців: що робити, якщо не вдається створити електронний COVID-сертифікат про вакцинацію?

До уваги закарпатців: що робити, якщо не вдається створити електронний COVID-сертифікат про вакцинацію?
Понад 1,8 мільйонів українців користуються електронними міжнародними і внутрішніми COVID-сертифікатами, згенерованими у додатку Дія. Однак трапляються випадки, коли отримати онлайн-документ не виходить. У МОЗ оприлюднили найпоширеніші запити та алгоритми дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката:

 

1. Ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа.

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу. Якщо і портал Дія відповів, що "Немає даних про вас", зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом –перевірити ваші персональні дані:

  • ПІБ украі?нською та англіи?ською, як у паспортних документах;
  •  РНОКПП (реєстраціи?нии? номер обліковоі? картки платника податків, раніше називався – індивідуальнии? податковии? номер — ІПН);
  •  УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини;
  •  Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження;
  •  Актуальнии? номер телефону, на якому можливо прии?мати і надсилати смс.

 

Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтеся, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші. Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу з профілем іншої людини.

2. Ви отримали статус ««Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат.

Рекомендовано звернутися до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити Ваші персональні дані, які описані вище. 

3. Якщо Ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат.

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увіи?ти до мобільного додатку або скористатися порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

4. Якщо Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільнии? застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.

5. Якщо Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступнии?» з таким текстом «Ви щепились не в Украі?ні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якии? робив щеплення».

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якии? би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в маи?бутньому.

6. Якщо Ви отримали статус «Номер партіі? вакцини помилковии?».

Вам потрібно звернутися до лікаря, якии? провів щеплення і вніс медичнии? запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки. Без такоі? діі? ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

7. «На жаль, сталася помилка».

Звертайтесь до технічноі? підтримки порталу та додатку «Дія».

Закарпатська ОДА

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

13 жовтня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів