Адаптивний карантин продовжено до 1 жовтня: як працюватиме електропостачальник
На засіданні Кабінету Міністрів України 11 серпня 2021 року прийнято рішення про продовження адаптивного карантину, а також продовження режиму надзвичайної ситуації до 1 жовтня 2021 року. Про це йдеться на Урядовому порталі: https://bit.ly/3yEwHbv
Нагадаємо, адаптивний карантин почав діяти в Україні з 24 лютого. Він передбачає запровадження рівнів епідеміологічної безпеки: «зелений», «жовтий», «помаранчевий» та «червоний», пояснили раніше у Міністерстві охорони здоров’я. Постанова уряду про встановлення рівнів епідемічної небезпеки: https://bit.ly/3CGUsSq
Як працює ТОВ «Закарпаттяенергозбут» під час адаптивного карантину
Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, а також піклуючись про ваше здоров’я та безпеку, ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та всі центри обслуговування клієнтів Товариства працюватимуть і надалі з дотриманням карантинних вимог та відповідно до діючого рівня епідемічної безпеки (станом на 11.08.2021 року в Закарпатській області діє «зелений» рівень епіднебезпеки). У цей час прийом відвідувачів на території ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів дозволений за умови:
- маскового режиму для відвідувачів та персоналу;
- дотримання відвідувачами дистанції;
- обмеження кількості відвідувачів у приміщеннях згідно з нормативними документами.
Нагадуємо, що в ТОВ «Закарпаттяенергозбут» створені всі умови для того, щоб більшість питань можна було вирішити дистанційно. Зокрема, для споживачів працюють:
1) електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна формувати рахунки та оплачувати електроенергію і газ без комісії:
· абонкнижка для дому: https://pay.zakarpatzbut.energy/home
· абонкнижка для компаній: https://pay.zakarpatzbut.energy/company .
2) сервісів для онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE
3) сервіс подачі документів онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9
4) сервіс дистанційного замовлення довідок: https://bit.ly/3uPK0D9
3) кол-центр: 0-800-50-59-60;
4) інформаційно-консультаційний центр (0312) 42-99-92;
5) Центри обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log .
Графік роботи ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центрів обслуговування клієнтів:
· понеділок – четвер з 08:00 до 17:00
· п’ятниця з 08:00 до 16:00
· обідня перерва з 12:00 до 12:48.
Працюємо для комфорту споживачів. Бережіть себе та рідних!
Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
До теми
- Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»
- Найпоширеніші несправності техніки Apple: де полагодити гаджет?
- Як правильно вибирати та закуповувати посилання?
- Знайти роботу із зарплатою понад 15 тисяч гривень допоможуть у Закарпатській обласній службі зайнятості
- Сільськогосподарські вакансії в Хусті: від виноградарства до сироваріння
- У чому полягають особливості лінійних світлодіодних світильників?
- Як зекономити 100% коштів на 1 рік користуванням хостингу?
- Що таке розумний будинок та в чому його переваги
- Як стати графічним дизайнером: навчання й працевлаштування
- Важливість адаптації до польської культури на робочому місці
- Як працюють тиристорні та електронні стабілізатори
- Правила для вантажників при роботі з важкими предметами
- «Закарпаттяенергозбут»: перевіряйте реквізити рахунку під час сплати за послуги
- Що робити, якщо сайт працює повільно?
- Бездоганний ремонт форсунок Bosch: Ваш дизель як новий!
- Переваги та недоліки бензинових генераторів
- Як отримати досвід для першої роботи: 5 дієвих порад молодим фахівцям
- Програма обміну енергоощадних ламп розширюється на ОСББ та соціальні установи
- Закарпаттяенергозбут запроваджує єдиний рахунок для проведення оплати за спожиту електроенергію
- Алмаз та інші тверді природні абразивні матеріали
До цієї новини немає коментарів