Чи виправдані підвищені вимоги до дитячої стоматології?

Чи виправдані підвищені вимоги до дитячої стоматології?
Ми в житті постійно стикаємося з людьми і постійно щось від когось вимагаємо: щоб двірники швидше прибрали листя опале, щоб теплу воду відремонтували, щоб не стояли дуже близько в умовах пандемії, щоб пропускали нас в громадському транспорті або на перехресті рівнозначних доріг...

 

А тим часом вимоги - це всього лише наш егоїзм вимагає чергової порції емоцій для себе улюбленого. Але є вимоги, які породжені не егоїзмом, а розумінням ситуації і можливих наслідків, якщо ці вимоги не пред'явити.

Наприклад, якщо не пред'явити вимоги дотримання санітарних норм медпрацівникам, то це загрожує не просто якимись додатковими неприємностями до основної проблеми, але і може запросто призвести до летального результату! Чи не занадто висока ціна за вчасно не поставлені орієнтири?

А що стосується дитячої стоматології? Що в цьому питанні є необхідність, а що - каприз розпещеного клієнта? Спробуємо зрозуміти на прикладах, які кожному з нас можуть бути знайомі.

Припустимо, Ви записали свого малюка в одну з кращих дитячих стоматологічних клінік Києва. Наприклад, в дитячу стоматологію Дубнововй «Стоматологія». І процедура Вам належить звичайнісінька - пломба молочного зуба. Звичайно, Ви можете відразу заперечити - «а навіщо на молочний зуб пломбу-то ставити?», Але, тим не менш, такі випадки часті і мають право на існування. Детальніше про цю необхідність можете почитати на сайті клініки.

Процедура, в загалі-то, стандартна, про гігієнічні та санітарні норми ми розповідати не будемо - адже на то це і краща клініка. А ось наскільки важливо, наприклад, майже дитяча поведінка доктора при першому ж сумні малюка? Чи можемо вимагати від лікаря «гідної» поведінки або навпаки - попросити його робити свою справу як завгодно, хоч «сюсюкаючи», аби дитина не заплакав?!

У цій ситуації, напевно, правильним буде взагалі нічого не вимагати, а просто надати вибір дії і розвитку сценарію самому доктору - вони професіонали своєї справи і їх багаторічний досвід дозволяє буквально з першого погляду зрозуміти, хто перед ними: дитина, яка від одного виду стоматологічного інструменту буде ридати і істерити, або ж «боєць», який сміливо застрибне в крісло і намагатиметься сам все «контролювати», та буде масу питань і давати «цінні» вказівки. До кожного з таких дітей буде свій підхід, кожна дитина повинна буде отримати те, що хоче - хтось пограти, хтось просто, щоб не було боляче, а хтось нові враження і знання.

Тому для кожного такого малюка і хід розвитку подій буде збудований свій. І тут взагалі немає сенсу виставляти якісь вимоги - досить просто довіритися! І як показують відгуки про дитячу стоматологію Дубнової, такий підхід досить успішний! Діти не просто не бояться стоматологів, а й вибігають з кабінету з посмішкою і радістю! Тягнуться ручками до книги відгуків, щоб написати своїм навіть ще не почерком, а набором буквоподібних символів свої емоції, в яких переважають слова «дякую» і ... «ще»! Діти хочуть прийти до такого лікаря ще.

Що ж, нехай приходять, адже хто сказав, що в стоматологію обов'язково йти з проблемою? Можна прийти просто на профілактику, щоб проблема ніколи так і не виникла!

 

20 січня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів