Портрет позичальника: хто звертається за кредитом в Україні

Портрет позичальника: хто звертається за кредитом в Україні

 

На сьогоднішній день ситуація в країні склалася таким чином, що багато жителів хоча б раз в житті вдавалися до послуги кредитування. Хтось обирав для себе банк, інші ж оформляли позику в МФО. У кожному з випадків загальне те, що позичальник - простий українець, який володіє характерними рисами. Якими - можна дізнатися з першоджерела https://finansovich.com.ua/portret-ukrainskogo-zaemshhika/.

Експертами порталу було проведено дослідження з використанням двох методів - опитування та аналізу статистичних даних. В результаті отриманих результатів вдалося сформувати приблизний портрет людини, яка звертається в МФО. Цікавим виявився той факт, що розподіл за статевою ознакою практично відсутній, відсоток мінімальний. Також, при виведенні результатів враховувався вік, трудова діяльність, місце проживання, бажана сума кредиту.

Кожен з пунктів отримав детальний опис, який, у висновку, було підкріплено думкою експерта фінансового порталу Фінансович.

Ще одні характеристики позичальників

Нарівні даних портрета людини, яка звертається за кредитом, існує і не менш цікава типологія. Вона побудована на типажах особистості і їх поведінці після отримання грошових коштів.

Багато хто думає, що категорії всього дві - відповідальні користувачі і злісні неплатники. Однак все набагато складніше. Виділяють 4 типи клієнтів МФО:

  1. Усвідомлені люди, які за всяку ціну повернуть заборгованість в строк.

  2. Любителі престижу, у яких часто виникають проблеми зі своєчасним погашенням позики.

  3. Українці, які абсолютно не обізнані в сфері надання кредитних послуг.

  4. Шахраї, мета яких заволодіти фінансами.

На щастя, до першої категорії відносять близько половини всіх учасників кредитних програм. Таких клієнтів характеризує підвищене почуття відповідальності. У більшій частині ситуацій це люди старше 28 років, які встигли обзавестися сім'єю, стабільним доходом. Вони завжди ретельно підходять до вибору фінансової установи, уточнюють всі деталі, чітко слідують поставленим умовам.

Другу категорію характеризує бажання отримати все і відразу. Тому їм потрібні додаткові кошти на покупку дорогої техніки, гаджетів, поновлення автомобіля, ремонту і так далі. Однак статистика показує, що далеко не всі вчасно приходять до погашення боргу. При цьому, навіть незважаючи на працевлаштування, користувачі даної категорії можуть направляти гроші на інші потреби, ігнорувавши при цьому заборгованість.

До третьої групи відносять необізнаних людей, які з якихось причин не бажають розбиратися в усіх тонкощах кредитування. Найчастіше, вони відправляють запити в багато МФО, вказуючи максимальні суми. Накопичення боргу, нарахування штрафів і пені не змінюють їх стратегію - сума зростає, а користувач шукає все нові можливості для отримання кредиту.

Остання категорія - шахраї, які, користуючись підставними документами або іншими схемами, намагаються отримати гроші від мікрофінансових компаній. За останніми даними, дана група становить менше 1% всіх користувачів.

 

02 вересня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів