Інноваційних маркетів «АТБ» з початку року значно побільшало

Інноваційних маркетів «АТБ» з початку року значно побільшало
Перша половина поточного року стала справжнім випробуванням на міцність як для вітчизняного торговельного бізнесу, так і для мільйонів громадян країни. Якнайшвидше пристосуватися до змін  і підтримувати звичний рівень життя в умовах нової реальності мешканцям Закарпаття активно допомагає найбільша торговельна мережа України – «АТБ».

 

Багаторічний лідер українського ритейлу щодня пропонує українцям гарантовано якісні, свіжі та безпечні продукти за найбільш доступними цінами.  Сьогодні постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» є майже чотири мільйони громадян у 24 областях країни, включаючи й Закарпаття. Ці показники постійно зростають, адже компанія дотримується обраної багато років тому стратегії динамічного розвитку, розширює мережу, відкриває нові магазини, проводить модернізацію вже працюючих маркетів, розвиває логістичну інфраструктуру, підкорює нові регіони. Рік тому до Дня Конституції України відкрили перший сучасний і комфортний дискаунтер корпорації «АТБ» у Закарпатській області. Цей супермаркет, обладнаний за новою концепцією енергоефективності та зручності, працює у нашому Ужгороді на вул. Капушанській, 175а.

З початку 2020-го в Україні прийняв перших клієнтів 61 новий супермаркет «АТБ», у тому числі й у нашому західному регіоні. П'ятнадцять з них відкрилися після капітальної реконструкції. Отже, мапа присутності магазинів найбільшої за багатьма показниками (асортиментом, чисельністю співробітників, кількістю магазинів, товарообігом тощо) торговельної мережі країни сьогодні включає 293 населених пункти. У містах, містечках і селищах всіх областей України працюють 1137 супермаркетів «АТБ».

Важливо зазначити, що розширення торговельної мережі було визначено  довгостроковою стратегією,  розробленою в 2017 році. Вона включає в себе не тільки збільшення товарообігу та торговельних площ, але й впровадження сучасних інноваційних технологій в галузі енергозбереження, будівництва й архітектури.  Для нових супермаркетів «АТБ» розробили концепцію енергоефективності. Такі магазини  вирізняються чудовим рівнем сервісу. Вже приблизно третина торговельної мережі «АТБ» працює в оновленому форматі.

Корпорація продовжує роботу з розширення та модернізації своєї логістичної інфраструктури, яка зараз є однією з найбільш розвинених в країні. У поточному році планують запуск ще двох мультитемпературних розподільних центрів європейського зразка у Львівській і Одеській областях. Отже, їх стане  11, що дозволить продовжити нарощувати обсяг товарообігу. А це означає, що ще більше громадян України отримають можливість купувати свіжі продукти за демократичними цінами.

За підсумками  першого півріччя  2020-го корпорація «АТБ» збільшила товарообіг на 19% (порівняно з аналогічним періодом 2019-го). Зараз цей показник становить 70,7 млрд грн. (включаючи ПДВ та акцизи) проти 59,4 млрд грн. в першому півріччі минулого року. Такі вражаючі темпи зростання товарообігу «АТБ» показує не вперше. У 2017 році цей показник становив 80,2 млрд грн., роком пізніше він виріс до 103,9 млрд грн., а у 2019-му –  до 126,8 млрд грн. Компанія створила десятки тисяч робочих місць, а мільйони гривень у вигляді податків і зборів спрямовує до бюджетів усіх рівнів, включаючи й міську скарбницю нашого Ужгорода. Це ті кошти, які йдуть на зарплати вчителям і медикам, на ремонт доріг, мостів, лікарень і розвиток інфраструктури.

Компанія вважає  своєю головною місією безперебійне постачання якісних продуктів широким верствам населення. На поличках кожного з магазинів «АТБ» на клієнта чекає понад 3,5 тисячі найменувань продуктів харчування та товарів першої необхідності. Цінова політика лідера вітчизняного ритейлу залишається незмінною вже більш як чверть сторіччя. Ціни в «АТБ» традиційно на 10–15% нижчі за середньоринкові.

«Ситуація з коронавірусом стала краш-тестом для операторів продовольчого ринку, в тому числі й для нас. Вважаю, що ми гідно пройшли це випробування. Для торговельної мережі «АТБ» ефективність, надійність, безпека є питаннями корпоративної стратегії. Сьогодні вони мають величезне значення ще й для продовольчої та епідеміологічної безпеки країни», – акцентував голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Навесні цього року почав працювати перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. В усіх містах, де є магазини цієї мережі, від приймання й обробки замовлення до його адресної доставки проходить менше однієї години. Зазвичай більшість із нас витрачає більше часу на похід до магазину. До того ж це безпечно та зручно!

Світлана Процюк

 

17 липня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів