У Закарпатській ОДА запрацювала електронна приймальня

У Закарпатській ОДА запрацювала електронна приймальня
Закарпатська облдержадміністрація переходить на електронний документообіг. Це стосується передусім електронних звернень громадян.

 

На сайті Закарпатської обласної державної адміністрації є рубрика «Звернення громадян» . у ньому потрібно вибрати – «Електронне звернення», відтак пройти процедуру реєстрації. Це декілька простих кроків:

  1.  Обрати тип заявника (фізична особа, юридична особа тощо);
  2.  Вказати електронну адреса;
  3.  Ввести пароль та підтвердити його
  4.  ПІП;
  5.  Підтвердити, що ви – не робот;
  6.  Активувати свій акаунт через стандартний лист, який надійде на електронну пошту користувача.
  7. Заповнити форму інтернет-приймальні. За потреба можна прикріпити файл та обрати зручний варіант отримання відповіді на звернення (електронний и паперовий).

Звернення через електронну приймальню розглядатимуться першочергово!

Звернення у паперовому вигляді прийматимуть й надалі. Також, керівник області пропонує закарпатцям попередньо надсилати свої питання. Тоді, під час особистих зустрічей, голова ОДА зможе надати кваліфіковані опрацьовані відповіді. 

 

Пресцентр Закарпатської ОДА

 

27 травня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів