Закарпаття отримало комплексну програму розвитку цивільного захисту Закарпатської області на 2020 – 2024 роки
Як зазначено в документі, основною метою Програми є створення умов для забезпечення безпеки населення і територій, підвищення рівня їх захищеності від впливу шкідливих техногенних, природних та екологічних факторів за рахунок створення, подальшого накопичення та використання, у разі необхідності, регіонального резерву матеріально-технічних засобів для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та засобів індивідуального захисту органів дихання непрацюючого населення, яке потрапляє в прогнозовану зону хімічного забруднення на території Закарпатської області, забезпечення належного функціонування Комунальної установи «Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення», «Об’єкту №101» і «Об’єкту «Будинок лісника», а також своєчасного оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації (далі – НС), що можливо досягти за допомогою виконання наступних завдань:
забезпечення функціонування Комунальної установи «Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення»;
створення та використання, у разі необхідності, резерву матеріально-технічних засобів, які повинні спрямовуватись на забезпечення заходів із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, у тому числі на території інших областей України;
створення та використання, у разі необхідності, резерву промислових засобів захисту органів дихання людей, які потрапляють у прогнозовану зону хімічного забруднення на території Закарпатської області від хімічно-небезпечних речовин (сильно діючих отруйних речовин);
створення та використання, у разі необхідності, резерву засобів захисту органів дихання людини від бойових отруйних речовин;
матеріально-технічна підтримка аварійно-рятувальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, у тому числі на території інших областей;
матеріальне забезпечення проведення першочергових та невідкладних відновлювальних робіт, у тому числі на території інших областей;
надання громадянам, постраждалим від наслідків надзвичайних ситуацій, одноразової матеріальної допомоги для забезпечення їх життєдіяльності, у тому числі на території інших областей;
створення тимчасових пунктів проживання та харчування постраждалих громадян;
утримання «Об’єкту №101» і окремих приміщень (будівель) «Об’єкту «Будинок лісника»;
модернізація та приведення до сучасних вимог регіональної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Закарпатської області;
фінансування експлуатаційно-технічного обслуговування діючої системи централізованого оповіщення;
реконструкція регіональної автоматизованої системи централізованого оповіщення;
фінансування послуг телеграфного зв’язку для здійснення перевірки системи оповіщення «Сигнал – ВО» із використанням контрольних, учбово-тренувальних сигналів у системі «Габардін»;
створення внутрішніх телефонних мереж на базі міні-АТС з метою зменшення видатків на послуги зв’язку;
створення автоматизованих робочих місць та їх обладнання необхідними сучасними телекомунікаційними засобами;
побудова за новими принципами регіональної автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу та виникнення НС;
впровадження комплексних систем захисту інформаційних ресурсів;
введення типових програмно-апаратних комплексів у підрозділах обласного та районного рівнів;
забезпечення надійного захисту об’єктів інформаційної діяльності (далі – ОІД) від витоку та несанкціонованого доступу;
впровадження сучасних засобів зв’язку, інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерної техніки;
забезпечення ліцензованими операційними системами, прикладними програмами, програмними засобами антивірусного захисту і створення ефективної системи захисту ОІД;
забезпечення безперебійного функціонування наявних систем зв’язку, оповіщення та інформатизації, здійснення цілодобового чергування;
фінансування послуг зв’язку для здійснення централізованого оповіщення керівного складу державних органів влади та фінансування послуг телеграфного зв’язку для здійснення перевірки системи оповіщення «Сигнал – ВО»;
проведення дослідних та проектно-кошторисних робіт з метою уточнення принципів побудови та шляхів вдосконалення регіональної і спеціальних систем централізованого оповіщення про загрозу та виникнення НС;
проведення технічної експертизи об’єктів інформаційної діяльності та обладнання їх спеціальними засобами технічного захисту інформації;
забезпечення належної роботи регіональної оперативно-чергової служби централізованого оповіщення, своєчасне виявлення збоїв у роботі систем централізованого оповіщення, систем циркулярного виклику, засобів зв’язку та обробки інформації;
уведення в дію регіональної автоматизованої системи централізованого оповіщення (далі – РАСЦО);
проведення дообладнання приміщення регіональної оперативно-чергової служби обладнанням та засобами телекомунікації;
проведення перевірок стану організації оповіщення районів та міст області, перевірка працездатності ретрансляторів, кінцевих засобів оповіщення із вибірковою перевіркою та запуском сирен і гучномовців;
забезпечення виконання заходів з реагування на надзвичайні ситуації;
виконання заходів із підготовки керівного складу органів управління та сил цивільного захисту області;
проведення навчань та тренувань з керівним складом і фахівцями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з цивільного захисту;
проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань безпеки життєдіяльності;
участь у заходах транскордонного співробітництва з питань цивільного захисту.
Фінансове забезпечення Програми
Заходи Програми реалізовуватимуться за рахунок таких джерел фінансування:
(тис. гривень)
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Етапи виконання Програми за роками: |
Усього витрат на виконан-ня Програми |
||||
2020
|
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
||
державний бюджет |
77712,1 |
77670,9 |
77670,9 |
77670,9 |
77670,9 |
388395,7 |
обласний бюджет
|
27230,8 |
29585,5 |
28689,8 |
32192,9 |
36019,6 |
153718,6 |
місцеві бюджети |
8027,953 |
16027,953 |
16027,953 |
14544,4 |
14544,4 |
69172,659 |
Очікуваними результатами реалізації Програми є:
1. Створення, утримання, поповнення та оновлення:
регіонального матеріального резерву для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій;
резерву промислових засобів захисту органів дихання від хімічно-небезпечних речовин (сильно діючих отруйних речовин);
резерву засобів захисту органів дихання від бойових отруйних речовин;
2. Створення сучасної цифрової системи зв’язку, оповіщення та інформатизації, яка забезпечить ефективне функціонування і виконання завдань, покладених на органи управління та сили цивільного захисту області та дасть можливість:
забезпечення своєчасного та ефективного інформування керівного складу органів влади та населення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації;
оперативного залучення необхідних людських, фінансових, матеріальних та інших ресурсів для вирішення завдань із попередження та ліквідації НС;
своєчасного попередження органів управління ЦЗ та населення про загрозу та виникнення НС;
забезпечення ефективної взаємодії, надійного та сталого управління взаємодіючими організаціями, установами, аварійно-рятувальними загонами сил ЦЗ під час загрози та виникнення НС;
значного зменшення кількості людських жертв, матеріальних та фінансових збитків від наслідків надзвичайних ситуацій.
3. Підвищення рівня поінформованості (обізнаності) населення області про загрози техногенного, природного, соціального і воєнного характерів що притаманні для території області.
4. Підвищення практичних навичок органів управління і сил цивільного захисту області.
5. Збільшення рівня своєчасного та ефективного реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру.
6. Забезпечення належної участі у заходах транскордонного співробітництва із суміжними територіями інших країн у сфері захисту населення і територій.
7. Виконання визначених законодавством заходів мобілізаційного характеру..
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Цьогоріч більше 100 іноземних громадян отримали змогу працювати на Закарпатті
- Мирослав Білецький зустрівся із Консулом Румунії у Солотвині Граціаном Флоріном Пирву
- В Ужгороді провели «круглий стіл» щодо покращення комунікації з родинами безвісти зниклих осіб
- 571 особа з інвалідністю скористалася послугами Закарпатської служби зайнятості з початку року
- Аудитори Закарпаття за 10 місяців виявили фінансові порушення, які призвели до втрат на 58,3 млн грн
- Міграційники Закарпаття фіксують збільшення кількості звернень громадян
- Закарпаття має тісну і плідну співпрацю з угорськими партнерами - Мирослав Білецький
- Закарпатцям пояснили, у якому віці юнаків треба приписувати до призовних дільниць
- В ОВА обговорили можливість запустити автівки через пішохідний пункт пропуску «Малі Селменці – Вельке Слеменце»
- Закарпатські аграрії можуть отримати фінансову підтримку на розвиток овочівництва і ягідництва
- У регіоні проведуть моніторинг потреб національних меншин
- Родини, які придбали альтернативні джерела енергії, зможуть користуватися субсидією та пільгами на житлово-комунальні послуги
- Ремонтні роботи на КПП «Чоп – Захонь» – на стадії завершення
- Мирослав Білецький: "Сьогодні – перший робочий день у новому статусі"
- Що пропонує Закарпаття для реабілітації військових розповіли керівники області
- Закарпаття: у яких медзакладах можна отримати вакцину від сказу
- На Закарпатті вп’яте випустили слухачів Закарпатського обласного центру підготовки населення до національного спротиву.
- Re:Open Zakarpattia: про власні джерела відновлювальної електроенергії., податки та можливості для громади
- Децентралізацію потрібно продовжувати, але без політичних ігор, - Віктор Микита
- Президент призначив голову Закарпатської обласної державної адміністрації
До цієї новини немає коментарів