Диджиталізація Закарпаття: у чому користь інноваційних сервісів

Диджиталізація Закарпаття: у чому користь інноваційних сервісів
Найбільша торговельна мережа країни вчергове підтвердила свій статус драйвера усієї галузі ритейлу, реалізуючи стратегію диджиталізації. Сучасні інноваційні рішення допоможуть економити час і стануть у пригоді майже чотирьом мільйонам постійних клієнтів 1044 супермаркетів «АТБ» у 24 областях України.

 

Багаторічний лідер вітчизняного ринку роздрібної торгівлі запустив чат-боти в месенджерах Viber і Telegram. «АТБОТ» швидко реагує на звернення клієнтів мережі. Такий віртуальний «фахівець» за лічені секунди дасть відповіді на запитання покупців, допоможе знайти найближчий магазин цієї мережі, підкаже, чи є товар у наявності (зараз маркети «АТБ» пропонують своїм клієнтам понад 3,5 тисячі найменувань), розкаже про акції та знижки, які нерідко можуть більшими за 30%. Якщо клієнт висловлює бажання, робот надсилатиме йому персональні повідомлення про акційні пропозиції.

Чат-бот «АТБ» став гідною альтернативою спілкуванню з операторами гарячої лінії. Частіше за все нашим сучасникам зручніше отримувати консультацію саме через месенджери, адже мобільний телефон завжди поруч.

Серед опцій бота також збирання  й обробка відгуків і пропозицій, причому з подальшим зворотним зв'язком. Покупцеві згодом надають детальний звіт про те, як саме вирішили його питання. Сьогодні це вельми актуально, бо навесні 2019 року уряд скасував норму щодо обов'язкового ведення книги скарг. На відміну від неї чат-бот сім днів на тиждень цілодобово передає менеджменту пропозиції та побажання клієнтів, зібрані у 265 містах України. Слід нагадати,  що кілька місяців тому в нашому Ужгороді на вулиці Капушанській, 175а відкрили комфортний інноваційний супермаркет «АТБ». Він став першим магазином цієї мережі на Закарпатті.

«АТБОТ» – незамінний помічник для тих, хто шукає роботу. Він може записати претендента на співбесіду. Така автоматизація дозволить майбутнім співробітникам не втратити нагоду приєднатися до більш ніж 60-тисячної команди лідерів.

Аби скористатися сервісами «АТБОТ», треба перейти за посиланням Viber  або Telegram

Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, «АТБ» постійно впроваджує нетривіальні рішення, щоб вдосконалити діяльність підприємств, які працюють  у сфері ритейлу. В дискаунтерах мережі, зокрема й у головному місті Закарпаття, вже діють спеціально розроблені нові принципи викладки товарів, працюють POS-термінали, встановлені сучасні кавомашини, апарати для приготування фрешів та морозива.

Реалізовано також декілька інноваційних диджитал-рішень. Наприклад, на численних касах маркетів можна розрахуватися за допомогою свого мобільного  (із системою Android та підтримкою NFC). Минулого року запущено й сервіс Apple Pay для iPhone.

У дискаунтерах нового формату, таких як наш «АТБ» в Ужгороді, встановили  холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітню систему LED-освітлення. Використовують сучасні технології утеплення приміщень, опалення та рекуперації енергії. Все це підвищує енергоефективність на неймовірні 70% (відповідно, знижуючи витрати на опалення). Оптимізація багатьох процесів, економія на електроенергії й опаленні  та співпраця з виробниками дозволяють компанії постійно утримувати приємні для покупців ціни (на 10–15% нижчі за середньоринкові). Якщо ж йдеться про ексклюзивний  асортимент власних торгових  марок (а це понад 900 найменувань), то зекономити можна 30%  і навіть більше.

Ще одним інноваційним проєктом «АТБ» стало експериментальне відкриття  невеликих, але напрочуд зручних маркетів формату «магазин біля дому».

Петро Хвиля

 

12 грудня 2019р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів