Інноваційні дискаунтери «АТБ» підкорили ще одну західну область

Інноваційні дискаунтери «АТБ» підкорили ще одну західну область
Нещодавно лідер вітчизняної галузі ритейлеру додав до чималої мапи присутності своїх дискаунтерів  ще одну західну область – Чернівецьку. У головному місті регіону відкрили комфортний інноваційний супермаркет «АТБ».

 

Відтепер мешканці  24 областей країни, у тому числі й нашого Закарпаття, мають можливість купувати гарантовано свіжі продукти і при цьому значно економити. Ці очевидні переваги найпотужнішої за багатьма показниками (товарообігом, сплатою податків, чисельністю працівників, кількістю магазинів тощо) торговельної мережі країни вже оцінили майже чотири мільйони постійних покупців у 265 містах України. Цього року мережа прийшла й на наше Закарпаття – в Ужгороді на вул. Капушанській, 175а відкрили «АТБ» з європейським рівнем комфорту (проте ціни там українські).

Новий супермаркет мережі у Чернівцях став двадцять першим серед тих, що прийняли клієнтів з початку цього року на заході країни.  

«Пріоритетом розвитку групи компаній «АТБ» у поточному році залишається нарощування присутності компанії в західних і південних областях  України, а також продовження роботи з оновлення торговельних об'єктів», – повідомив  Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Багато з того, що сьогодні є нормою для усіх супермаркетів країни, вперше  запровадили саме в дискаунтерах «АТБ», яких зараз  налічується 1044. Асортимент таких магазинів – більше 3,5 тисяч найменувань,  з них понад 900 представлені товарами власних  торгових марок «АТБ» і власним імпортом.

Відкриття першого в області магазину «АТБ» у Чернівцях  стало подією. Люди поспішали відвідати інноваційний дискаунтер та на власні очі побачити європейський рівень комфорту та сервісу. Містяни почали збиратися біля супермаркету за кілька годин до його офіційного відкриття.  Як виявилося, багато хто приїхав сюди з інших районів.  У громадському транспорті люди дізнавалися один в одного, де саме потрібно виходити, аби швидше дістатися до нового магазину. Всі клієнти цього дня отримали на згадку про відкриття цікаві сюрпризи, а перші сто покупців – ще й відому кулінарну книгу Ектора Хіменеса-Браво.

Новий дискаунтер «АТБ», як і в нашому головному місті Закарпаття, можна побачити здалеку – він має сучасний  яскравий  фасад. Не менш ефектним є і його інтер’єр.  

Одна з перших покупниць розповіла, що дуже зраділа подарунку:

«Я живу поруч з новим супермаркетом. Прийшла сюди, аби однією з перших оцінити новий магазин. Продукти, дійсно, значно дешевші! Купила багато чого і тепер можу приготувати будь-яку страву з цієї яскравої книжки».

Обладнаний за новою концепцією комфорту й енергоефективності «АТБ» вражає простором, зручністю та світлом. Між продуктовими рядами легко пересуватися навіть матусям із величенькими дитячими візочками.

Продавці у новому «АТБ» вдягнені традиційно: у світлі сорочки та темно-сині брендовані безрукавки.

Як і в нашому новому «АТБ» на Капушанській, назву кожного відділу гарно видно здалеку, отже, потрібний товар легко знайти у торговому залі.  Полиці підсвічують, аби все можна було добре роздивитися. Овочі та фрукти тут пропонують найрізноманітніші: від звичної нам квашеної капусти до справжньої екзотики. В супермаркеті встановили спеціальний  автомат  для приготування кави. Одна з родзинок нового магазину – відділ власної випічки. Поруч розташувалися полички з тортами до будь-якого свята.  Просто чудово – усе на своєму місці!«АТБ», який давно вважають драйвером українського ритейлу, навіть у таких милих дрібницях йде на крок попереду інших.

Декілька років поспіль «АТБ» динамічно розширює присутність своїх супермаркетів у наших західних областях та на півдні країни, створюючи чималу кількість конче потрібних сьогодні нових робочих місць і забезпечуючи українців гарантовано якісними продуктами та товарами першої необхідності за максимально доступними цінами. Вартість  продукції у дискаунтерах «АТБ» може здивувати того, хто вперше відвідав магазин мережі, оскільки вона є нижчою за середньоринкову на 10–15%. Якщо ж купувати  товари власного виробництва та власного імпорту, то зекономити вдасться 30% і навіть більше. Компанія пропонує своїм клієнтам такі ціни вже понад чверть сторіччя.

Аби мільйони клієнтів, у тому числі й на нашому Закарпатті, мали змогу цілодобово купувати свіжі та якісні продукти, докладає чималих зусиль міцна команда лідерів «АТБ» – більш як 60 тисяч осіб.

Оксана Митник

 

30 листопада 2019р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів