Економічна стабільність: Закарпаття стає більш заможним

Економічна стабільність: Закарпаття стає більш заможним
Торговельну мережу «АТБ», яка цього року розпочала свою діяльність і у нашій області,  вже багато років вважають галузевим лідером не тільки за товарообігом і темпами розвитку, але й за обсягом сплати податків у бюджети усіх рівнів. Головний вітчизняний ритейлер, який станом на сьогодні має понад три з половиною мільйони постійних клієнтів, впевнено входить до трійки найбільших компаній України.

 

«У першому півріччі поточного року підприємства групи «АТБ» сплатили податків і зборів на загальну суму 5,71 мільярда гривен. Це на 33% перевищує показники аналогічного періоду минулого року», – повідомив Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». – За попередніми прогнозами компанії загальна сума відрахувань у 2019 році становитиме понад 11 млрд грн. Це буде на 18% більше, ніж торік».

Відбувається таке стрімке зростання завдяки послідовній стратегії динамічного розвитку, якої компанія дотримується більш ніж чверть століття. Мережа «АТБ» сьогодні стала лідером вітчизняного ритейлу –  вже має 1030  маркетів майже в усіх куточках країни, у тому числі й на Закарпатті. Нагадаймо, що нещодавно відкрили перший дискаунтер корпорації «АТБ» у нашому Ужгороді (вул. Капушанська, 175а). Його облаштували за новою для нашої країни концепцією енергоефективності та зручності. Загалом від початку року в  західних  областях з’явилося 15 нових дискаунтерів мережі.

Підкорюючи нові міста й розвиваючи власну мережу, «АТБ» зміцнює  фінансову стабільність кожного з регіонів України. Мапа присутності торговельної мережі «АТБ» –  це 264 населених пункти у 22 областях, зокрема й на Закарпатті.  Громади багатьох міст і селищ завдяки податковим відрахуванням цих маркетів  отримують кошти на соціальні проєкти, ремонт доріг, шкіл, дитсадків, лікарень та інших важливих інфраструктурних об’єктів.

За результатами року «АТБ» стала єдиним представником галузі, що увійшов до рейтингу найбільш прибуткових бізнесів країни. Товарообіг  даної мережі у 2018-му становив 103,6 млрд грн. Це на 30% перевищило показники попереднього року. Також було зафіксовано значне зростання так званого середнього чека. У торговельному бізнесі це вважають одним із найбільш об’єктивних показників ефективності продажів. Майже така сама тенденція спостерігається й цьогоріч: протягом І кварталу 2019-го товарообіг перевищив 28 млрд грн., результати півріччя – 59,4 млрд грн.

Постійно збільшується кількість дискаунтерів «АТБ». Минулого року в Україні відкрили 80 нових комфортних супермаркетів, створено понад шість тисяч робочих місць. До кінця поточного року в країні приймуть перших клієнтів не менше сотні нових супермаркетів «АТБ», завершиться модернізація ще принаймні п’ятдесяти магазинів.

Компанія послідовно дотримується політики соціально орієнтованого та відповідального бізнесу. В дискаунтерах мережі діє соціальна програма з формування максимально доступних цін на основні товари: хліб, м'ясо, молоко, крупи, яйця тощо. Більш того, вартість продукції  в магазинах «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягають таких результатів за рахунок мінімізації витрат на логістику, рекламу, промоакції. Також економити кошти мільйонам клієнтів, у тому числі й мешканцям Закарпаття, дозволяють впровадження інноваційних технологій і послідовна політика енергозбереження.

Олена Соборна

 

25 жовтня 2019р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів