Чоловікам на замітку: ознаки шин, що вказують на проблеми з авто
Знос по центру
Якщо протектор найсильніше зношений по центру покришки, то це є свідченням поганого зчеплення колеса і дорожнього полотна. Це в свою чергу призводить до збільшення витрати палива. Перше, що потрібно обов'язково перевірити в такій ситуації — це тиск в шинах. У більшості випадків, він не відповідає нормі.
Грижа і тріщини на бічній стінці
Це свідчить не про якусь проблему, а про те, що водій не дуже акуратно водить. З'являються подібні проблеми через їзду по ямах або удари покришкою об бордюр. Крім того, грижа і тріщини можуть з'являтися через надмірне накачування колеса. Якщо на покришці було виявлене здуття, її слід якомога швидше замінити.
Вм'ятини
Вм'ятини на покришці вказують на знос ходової частини авто. Слід якомога швидше перевірити підвіску автомобіля, так як подібні дефекти з'являються в результаті спонтанного і надмірного навантаження на колесо. У більшості випадків виною вм'ятин будуть амортизатори, проте причиною можуть бути й інші елементи підвіски.
Діагональна вм'ятина
Такі дефекти з'являються тільки в автомобілів із переднім приводом. Причина тут може бути лише одна — неправильно виставлене сходження-розвал. Втім, деякі майстри стверджують, що подібні вм'ятини з'являються ще й через систематичне перевантаження машини багажем.
Знос протектора по краях
Ще одна ознака того, що в шинах може бути тиск, що не відповідає нормі. Водію варто пам'ятати про те, що недостатній тиск — найнебезпечніший стан колеса. Погано накачані шини псують підвіску, збільшують витрату палива і знижують загальну безпеку транспортного засобу.
Випуклий знос бічного протектора
Якщо є підозра на опуклий знос бічного протектора, слід найближчим часом здійснити перевірку стану підшипників і кульових шарнірів.
Плоскі плями
Це вказує на те, як водій водить машину, а не на те, що в ній щось зламане. Швидше за все, плоскі плями зносу з'являються в результаті сильного бічного гальмування, а також частих заметів.
Знос передньої кромки протектора
Найбільш часто зустрічається саме ця форма зносу шин. З цієї причини більшість водіїв, помилково вважає, що знос передньої грудки протектора — це природний і цілком нормальний результат експлуатації авто. Насправді це зовсім не так. Подібний дефект вказує на проблеми з частотою обертання колеса.
Односторонній знос шин
Причина такого зносу шин дуже проста — в автомобіля виставлене неправильне сходження-розвал. Іншими словами, колесо стоїть рівно на дорожній поверхні. Трапляється таке в тому числі і через несправну пружину і втулку підвіски.
Джерело: Ukr.Media.
До теми
- Як уберегти техніку під час відключень світла?
- Як не постраждати від дій шахраїв: кіберполіцейські Закарпаття діляться простими порадами
- Літні шини Barum: особливості та переваги гуми від бренду Барум
- Для безпечних подорожей у зимовий період - поради закарпатських патрульних водіям
- Закарпатські патрульні радять батькам, як уберегти дітей від небезпек в Інтернеті
- Знижки чи пастка? Як уникнути шахраїв під час Чорної п'ятниці - поради правоохоронців
- Сніг на дорогах – поради безпеки для водіїв від правоохоронців
- Патрульна поліція Закарпаття нагадує про заміну літніх шин на зимові
- Автоматизація тестування у сучасних проектах
- Де найчастіше треба пилососити: п'ять місць, про які забуваємо
- Поради закарпатських патрульних водіям під час проїзду перехресть
- Патрульні Закарпаття звертають увагу водіїв на безпеку на дорозі в морозну погоду
- Автопідбір у Львові: що враховувати при виборі автомобіля
- Тонкощі пошуку і вибору авто в режимі онлайн
- Що обов’язково потрібно зробити з автомобілем перед зимовим сезоном
- Як правильно підготувати авто до зими — поради закарпатських патрульних
- Правильне зберігання шин в міжсезоння – запорука безпечної їзди
- Час «перевзути» авто, радить поліція
- Автоматизація обліку в магазині: які проблеми вирішує
- Як обрати тональний крем онлайн і не прогадати: поради, які варто врахувати
До цієї новини немає коментарів