Причиною аварії на трасі Київ-Чоп стали незадовільні дорожні умови

В ОДА стверджують, що македонським підприємством „Граніт” своєчасно не була проведена підсипка та укріплення узбіч після завершення укладки асфальтобетону: перепад висоти між проїзною частиною і узбіччям становив майже 20 сантиметрів. Крім того, були відсутні попереджувальні знаки та не нанесена дорожня розмітка.

 

Аварія, що сталася 12 липня на 809-му кілометрі автотраси ?Київ ? Чоп? поблизу села Кінчеш, викликала значний резонанс як на території області, так і за її межами. Тоді в результаті зіткнення двох автомобілів було травмовано одразу 8 чоловік, в тому числі одну дитину, а транспортні засоби практично повністю виведені із ладу.

Як повідомля? прес-служба Закарпатської облдержадміністрації, причиною більшої частини аварій ? погані дороги. Останнім часом в області фіксу?ться зростання кількості дорожньо-транспортних пригод. Водночас на автошляхах краю в результаті аварій збільшу?ться кількість загиблих і травмованих.

Загалом, на автошляхах області цього року трапилося 356 ДТП, в яких 60 чоловік загинуло та 414 отримали тілесні ушкодження. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість аварій на автошляхах області зросла на 12 відсотків, а число постраждалих ? майже на третину. Понад 500 кілометрів закарпатських доріг вважаються небезпечними для водіїв.

 

14 липня 2004р.

До теми

Коментарі:

  1. Angel 2004-07-17 / 05:14:00

    Винні як водії, так і будівельники дороги: водії, якщо бачили, що немає розмітки і взагалі, знаючи, що траса тільки будується, мали їхати обережніше, а будівельники нехай повчаться у наших сусідів угорців, як треба правильно проводити будівництво автошляхів. Там навіть є закон, згідно якого, якщо власник авто постраждав через незадовільну якість дороги, він має право подати в суд на підприємство, яке утримує цю дорогу. І практика показала, що більшість судових рішень були на користь постраждалих. Хочеш, не хочеш, а дорогу мусиш зробити якісно... Про Німеччину вже мовчу.

  2. yar2003 2004-07-14 / 15:50:00

    Шкода що люди попадають в аварію.
    Однак я не думаю що треба в основу вини ставити будівельників дороги. Дорогу вони побудували в порівнянні з тою яка була відміну. Але людина на файні машині жме на газ до "поліка", швидкість зростає а час на зупинку у авто зменшується у багато разів.
    Треба зробити на великих перехрестях автошляхів склади з понівечених авто, щоб шофер проїджаючи біля них зменшував швидкість. Можливо це буде йому наукою.