Чим можуть завоювати європейського споживача закарпатські вина?

Чим можуть завоювати європейського споживача закарпатські вина?
Під час щорічного інвестиційного форуму “Закарпаття – бізнес в центрі Європи”, що проходить в Ужгороді, звучало чимало цікавих думок, в тому числі надзвичайно важлива для багатьох закарпатських виноробів: як потрапити на європейський ринок? Чим здивувати покупця, змусити його придбати саме закарпатське вино?

 

30 млрд євро на рік – це приблизна оцінка світового ринку виноробства. Це величезні кошти. І як би дивно не звучало, на сьогодні Китай – основний виробник вина в світі: азійська держава виробляє на 50 % винопродукції більше за країну, яка в цьому списку займає друге місце, а це – Іспанія. За ними слідують Франція та Італія. Названі чотири країни фактично на сьогодні виробляють маже половину всього європейського вина. Може, їхні вина й не такі хороші, але – розкручені, ось і весь секрет попиту та обсягів продажу.  

Україна теж хотіла б трішки відкусити від того винного пирога. Але… Але треба розуміти, що ні на європейському, ні на світовому ринку ніхто нас не чекає. І наша думка, що  ЄС із розкриттям кордонів та доброю волею до України запустить вітчизняних виробників на всі прилавки європейських магазинів – величезна ілюзія. «Треба налаштуватися на те, що в Європі треба продавати кожну пляшку, боротися за кожного покупця»», - сказав сьогодні під час форуму Анатолій Полосков, керівник виноробної компанії Шато «Чизай»..

На ринки інших країн українським і зокрема закарпатським винам буде потрапити вкрай важко. Треба завойовувати споживача в буквальному сенсі цього слова. Чим? Здивувати можна тільки чимось особливим, наприклад, якимось цікавим теруаром, наповненням.

«90% нас, простих споживачів, знаємо, що вина з цих країн ЄС хороші, але 90 % з нас навіть не згадає виробника чи торговельну марку. Тому треба і нам просувати не якусь фірму, а закарпатський бренд, і кожен виробник повинен про це дбати. Бо ту бурду різнокольорову, яку продають в пластикових пляшках уздовж доріг – не можна назвати вином! Але, на жаль, по ній знають Закарпаття останнім часом. Ми мусимо дорожити нашою продукцією, і дорожити нею має кожен винороб!», - відзначив Анатолій Полосков.

uzhgorod.net.ua

 

10 жовтня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів