У Гройсмана розробили Пам'ятку для українських туристів

Відповідна пам'ятка оприлюднена на офіційному сайті міністерства.
"До початку подорожі, організованої туроператором/турагентом, будь ласка ознайомтесь із змістом цих рекомендацій, які розміщені на офіційних сайтах Мінекономрозвитку, МЗС, Мінінфраструктури, Державіаслужби, Держпродспоживслужби", - нагадується в пам'ятці.
Так, Мінінфраструктури радить при укладенні договору на туристичне обслуговування перевірити:
- чи має туроператор чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку у розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");
- чи наявні в договорі заявлені дати вильоту та прильоту;
- чи вказана в договорі інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
- чи відповідає готель заявленій категорії і як це вказано в договорі;
- чи вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
- чи буде надано туристу індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку.
Також, туристам нагадують про необхідність отримати квитанцію про оплату туру або фіскальний чек.
У подорож необхідно обов’язково взяти:
- копію договору на туристичне обслуговування;
- оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- контакти туроператора (турагента);
- контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом порушених прав турист має право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши:
- фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
- розрахункові квитанції понесених витрат тощо.
У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови, турист також має право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
При цьому, порушенням ліцензійних умов вважається:
- невидача туристу договору на туристичне обслуговування або ваучеру (якщо договір укладено шляхом видачі ваучера);
- невидача договору обов’язкового (медичне та від нещасного випадку) страхування (крім випадку самостійного укладання такого договору туристом);
- невидача проїзних документів (квитків, у тому числі електронних квитків);
- відсутність договорів на туристичне обслуговування з туристами або з туристичними агентами, якщо договори укладаються через них;
- невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);
- відсутність у туроператора власного веб-сайту;
- провадження туроператорської діяльності поза межами заявлених місць провадження такої діяльності;
- відсутність оформлених трудових договорів з найманими працівниками туроператора;
- наявність у штаті туроператора менше ніж 30% працівників, які мають стаж роботи у сфері туризму, або освіту у сфері туризму;
- відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стажу роботи у сфері туризму;
- відсутність у туроператора копії документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності турагента, що реалізує туристичні послуги, сформовані туроператором;
- відсутність обліку виданих туристам договорів обов’язкового (медичного та від нещасного випадку) страхування;
- неподання туроператором статистичного звіту до органу ліцензування;
- невідповідність місця провадження туроператорської діяльності вимогам, визначеним ліцензійними вимогами.
Як відомо, в Україні затверджено Права пасажирів у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки авіарейсів (Розділ ХІІІ Повітряного кодексу України). Крім того, для України є чинними норми, згідно з якими перевізник несе відповідальність у випадку шкоди, заподіяної в наслідок затримки (Монреальська конвенція). З указаними положеннями даних нормативних актів можна ознайомитися, наприклад, на сайті Мінінфраструктури.
До теми
- В Ужгороді – пік цвітіння сакур
- Сезон сакури в Ужгороді 2025: де шукати?
- «Сакура — це не все»: гід Юрій Зизич про туристичний сезон на Закарпатті, виклики й нові можливості
- З початку 2025 року найбільші музеї Закарпаття відвідали понад 90 тис. туристів
- Поляна та Ужгород лідирують у надходженнях зі сплати туристичного збору
- В Ужгороді проводять безкоштовні екскурсії містом у межах «Сакура-фесту»
- «Сакура Фест» уже сьогодні стартує в Ужгороді
- В Ужгороді запрошують на безкоштовні екскурсії у період цвітіння сакур
- Міфи й правда про сакури в Ужгороді
- "Сакурові маршрути" комунального транспорту в Ужгороді
- Що, де і коли цвістиме на Закарпатті: опублікували календар цвітіння шафранів, магнолій, сакур та нарцисів
- Туризм на Закарпатті приніс до бюджету України 130 млн грн податків
- У січні 2025 року на Закарпатті сплатили майже 2,5 млн грн туристичного збору
- Найпопулярніші фотозони в Ужгородському замку
- На Закарпатті - сніголавинна небезпека: туристів просять утриматися від походів у гори
- Найбільші музеї Закарпаття у 2024 році відвідали майже 580 тисяч туристів
- Минулого року природні парки Закарпаття відвідали понад 173 тисячі туристів
- 22,5 млн грн туристичного збору сплатили на Закарпатті за 11 місяців цього року
- Набір унікальних листівок про Ужгородський замок можна придбати у музеї ім.Тиводара Легоцького
- Більш ніж 18 млн грн туристичного збору до бюджетів Закарпаття сплатили за 10 місяців 2024 року
До цієї новини немає коментарів