Закарпатська ДФС про застосування платниками різниць, які виникають від збільшення фінансового результату

Постановою № 108 з переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим п.п 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1045, виключено держави Грузія, Республіка Естонія, Латвійська Республіка, Республіка Мальта та Угорщина.
Застосування платниками різниць, передбачених п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу:
Згідно з п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму 30 відсотків. Вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім операцій, зазначених у п. 140.2 та 140.5.6 п.140.5 ст. 140, та операцій, визнаних контрольованими відповідно до ст. 39 Кодексу), придбаних, зокрема, у нерезидентів (у тому числі пов’язаних осіб-нерезидентів), зареєстрованих у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу.
Вимоги п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу не застосовуються платником податку, якщо операція не є контрольованою та сума таких витрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, але без подання звіту.
Якщо з урахуванням вартісних критеріїв, визначених у п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, господарські операції з придбання товарів (робіт, послуг) у нерезидентів, зареєстрованих у Грузії, Республіці Естонія, Латвійській Республіці, Республіці Мальта або в Угорщині, здійснені в період з 01.01.2018 по 06.03.2018, не визнаються контрольованими, платники податків мають збільшити фінансовий результат за підсумками І кварталу 2018 року на суму 30 відсотків вартості таких товарів (робіт, послуг).
У разі незастосування платником податків різниці відповідно до п.п. 140.5.4 п.140.5 ст. 140 Кодексу обґрунтування «ринковості» цін таких операцій згідно з методологією трансфертного ціноутворення платник податків має надати на вимогу контролюючого органу під час документальної перевірки та/або у випадках, передбачених п. 73.3 ст. 73 Кодексу.
Детальна інформація викладена у листі ДФС України від 02.05.2018 № 12908/7/99-99-15-02-01-17.
ДФС у Закарпатській області
До теми
- Результат перевірок закупівель: тільки за 2 місяці – порушень на більше 106 мільйонів гривень
- Руслан Кравченко: ДПС ініціює зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних
- Руслан Кравченко: Маємо перші позитивні результати роботи консультаційних центрів з питань розблокування податкових накладних
- Гроші за зуби - в кишеню: на Закарпатті виявляють підприємців, які "хімічать" із податками
- У 2024 році до загального фонду місцевих бюджетів області надійшло 10,2 млрд грн
- DOU PRO від SHEMAX: релоковане на Закарпаття підприємство створило продукт, що не має аналогів в Україні
- Податкова знижка на навчання: хто може отримати та за які витрати
- Можливості для ужгородських підприємців: EIT презентує грантові та інші програми
- Стало відомо, який середній розмір пенсії на Закарпатті
- Зміни в оподаткуванні: скільки платитимуть підприємці І і ІІ груп?
- «Опілля» здобуло перемогу у Міжнародному конкурсі: відразу 10 нагород
- «Закарпатська двадцятка» назвала основні ризики ведення бізнесу
- Закарпатська митниця: за перше півріччя 2024 року до Держбюджету скеровано майже 10,5 мільярдів
- Шукаєте роботу? 5 актуальних вакансій в Ужгороді
- На Закарпатті власники нерухомості сплатили до місцевих бюджетів майже 80 млн гривень
- Закарпатці вже сплатили з початку року майже 160 млн гривень військового збору
- Закарпатці за І квартал сплатили за землю понад 165 млн гривень
- У першому кварталі до місцевих бюджетів Закарпаття перераховано майже 2 млрд гривень податків
- Закарпатці боргують майже 325 млн грн майнових податків
- Грантовий конкурс від EU4Business: до 15 тисяч євро на підтримку бізнесу
До цієї новини немає коментарів