Виставка-конкурс "StartUp Village" проходить в Ужгородському нацуніверситеті

Виставка-конкурс "StartUp Village" проходить в Ужгородському нацуніверситеті
«StartUp Village» проводять на базі факультету інформаційних технологій УжНУ, із ініціативи викладачів кафедри програмного забезпечення систем.

 

Від ідеї до реалізації – майбутнє уже тут. Такий івент-робот зустрічав усіх учасників уже традиційної —  третьої – виставки-конкурсу «StartUp Village». Робот ELFI працює на основі звичайного планшету, мозком якого є спеціально прописана програма.

Марк ДРОБНИЧ

студент УжНУ, винахідник

Взагалі цей робот створений на базі нашої системи ELFIx, ми використовуємо спеціальні програмні блоки, для того, аби створити поведінку робота. Це основний базис. Це один із найпростіших представників нашої роботичної системи, маємо досвід роботи у цій сфері уже три роки. Уже встигли попрацювати в ОАЕ, на івентах – люди позитивно відгукуються.

«StartUp Village» проводять на базі факультету інформаційних технологій УжНУ, із ініціативи викладачів кафедри програмного забезпечення систем.

Юрій БІЛАК

завідувач кафедри програмного забезпечення систем Факультету інформаційних технологій УжНУ

У всьому світі, починаючи із 21 сторіччя, стартапи – це та рушійна сила, яка розвиває наше суспільство, кращого заходу не придумати. Ми даємо молодим людям не тільки можливість навчатися, спілкуватися, а й проявити свою креативність. Оскільки кожен стартап має свою родзинку, ми ними гордимося і мусимо підтримувати їх.

Завдяки цьому заходу креативні ідеї молоді стають реальністю. Серед членів журі – провідні спеціалісти та експерти ІТ-індустрії Закарпаття. Крім конкурсної програми, проводиться чимало лекцій та майстер-класів із програмування, інформатики, SMM та брендування, фінансової грамотності та інтелектуальної власності.

Мирослава ДРОБНИЧ

старший викладач УжНУ, співорганізатор «StartUp Village 2018»

Кожного року ми ростемо. Минулоріч була тільки «Битва стартапів», цього року ще є «Алея стартапів». Тобто ті ідеї, які ще не прокачані, якраз студенти і усі стартапщики, можуть їх опробувати. Аби наступного року, дещо вдосконаливши, спробувати поборотися уже за грошові призи.  Також у нас є спікери, намагалися підібрати їх за тим, аби людям було про що розказати, поділитися досвідом. Мене радує, що майстер-класи дають наші колишні студенти, випускники. Які зараз приходять, кажуть: «от я працюю в такому напрямку, це те, чим я можу поділитися – своєю роботою»

Студент другого курсу факультету інформаційних технологій Богдан Цвігун три місяці працював над мобільною грою Snake Adventure. Наразі готовий прототип, який у майбутньому буде доступний на багатьох платформах.

Богдан ЦВІГУН

студент УжНУ, учасник «StartUp Village 2018»

Snake Adventure – це мобільна гра розважального характеру, буде цікава дітям та молодим людям. Ідея гри – існують рівні, які треба пройти, вам потрібно  уміло керувати змійкою, на шляху якої багато перешкод, які необхідно оминути. Коли усе доробиться буде доступна у плеймаркеті та епп-сторі.

Олімпіади з інформатики та комп’ютерної техніки проходять на окремих системах для учасників та членів журі, при чому судді знають, чиї роботи перевіряють. Ужгородець Норберт Пастор – ще один учасник «Битви стартапів» — розробив комплексну програму Prozzora олімпіада. Працює вона на базі Windows у пакеті офіс.

Норберт ПАСТОР

студент УжНУ, учасник «StartUp Village 2018»

Сама ідея виникла після участі у 9 Всеукраїнській олімпіаді із інформатики та комп’ ютерної техніки. Ми там довго сиділи, сам процес перевірки був довгим. Була проблема у застарілій системі, коли, на жаль, члени журі знають, чию роботу перевіряють. Виникла ідея: можна усе об’єднати в одну програми і зробити автоматизацію. Одразу відбувається і шифрування, а також друкування протоколів.

Інформаційна система «Карта діалектів України» працюватиме одночасно як довідник, так і як словник говірок, розповсюджених в усіх куточках нашої держави. Працюватиме спеціалізований сайт, де можна обрати регіон та поцікавитися значенням обраного слова із говірок.

Ярослав ГАЙОВИЧ

студент УжНУ, учасник «StartUp Village 2018»

Працювала команда програмістів, сайт написаний для лінгвістів. Це лінгвістичне спрямування, аби лінгвісти із усієї України могли поширювати інформацію про географію тих чи інших слів діалекту на території нашої держави. Це також може використовуватися у ролі словника – наш проект.

Спецефекти у 3D – на одній платформі. Стартап Миколи Сисака Planeta 3D працює як інтернет-сайт (за зразком гугл-мепс) та стане у нагоді при виробництві фільмів, кліпів, архітектурних проектів, де застосовуються спецефекти. Різноманітні точки світу, написані моделі, змальовані із реальних та дофантазованих деталей – усе задля зручності. Розробки ужгородця уже були використані у кліпі, який на Ютубі набрав майже 2 млн переглядів.

Микола СИСАК

студент УжНУ, учасник «StartUp Village 2018»

Зазвичай для створення спецефектів у фільмах, кліпах, а також у розробці архітектурних проектів використовуються 3D-моделі. Компанії тратять багато часу на розробку цих моделей, набирають команду дизайнерів, спеціалістів триде. Я зробив сайт, на якому компанії зможуть придбати готові три-де моделі. Яким чином працює сайт? За принципом гугл-мапс: наближаємося до потрібної моделі, натискаємо на модель, купуємо її та завантажуємо високополігіональну модель.  

Усі учасники StartUp Village отримують фахову допомогу, переможці та лауреати конкурсу – грошові винагороди для просування продукту чи розробки. Крім того, визначать і стартап – лауреат глядацьких симпатій. Будуть і окремі- індивідуальні відзнаки.

Тетяна БУТУРЛАКІНА

координатор StartUp-центру УжНУ

Є можливість не лише презентувати ідею, але й за неї поборотися. Це класні навики і можливості для наших студентів, для молоді – долучитися, спробувати себе самопрезентувати. Це уміння пітчингу за короткий період донести влучно майбутнім інвесторам, зацікавити їх у тому, що ідея цікава, у неї можливо інвестувати. Те, що ідея варта, можливість спілкування з потенційними клієнтами.

У рамках StartUp Village також продемонстрували і роботу 3D-принтера. Експерти запевняють: така технологія стає надпопулярною у світі, і вже скоро вона буде такою ж звичною, як і паперові принтери. Крім того, показали принцип роботи портативного міні-мікроскопа, фішкою для глядачів став розумник-робот.

Джерело: УжІнформ

 

25 квітня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів