На Закарпатті пройде захід, що покликаний: прокачати, перезавантажити та мотивувати
- Бажаєте розуміти всі аспекти ринку, на якому працюєте?
- Хочете знати, хто є вашим клієнтом та як працювати зі сформованою цільовою аудиторією?
- Прагнете розвивати бізнес, проте немає чіткої картини впровадження ідей?
- Потрібно обрати правильну маркетингову стратегію для позиціонування бренду?
Спікери. Професіонали міжнародного рівня
ПОЛІНА ФЕДОТОВА. Керівник проектів
Тема: "Як шукати "зірок", або правильний підбір співробітників"
Старший керівник проектів у кадровому агентстві HURMA recruitment. Має 6 років досвіду роботи в ресторанній сфері та пройшла шлях від тренінг-менеджера до директора по персоналу у мережі ресторанів Чайхана «Павлин Мавлина». Розповість про те, як правильно знайти і підібрати саме свого зіркового працівника.
АЛІНА СЕРЕДІНА. Маркетинговий стратег
Тема: "CRM-стратегія за 60 хвилин" та "Програми лояльності"
Консультант з CRM та автоматизації маркетингу в консалтинговій компанії «Like4Like Foodservice consulting». Курує проекти розробки CRM-системи від стратегії до реалізації, включаючи програми лояльності і блок бізнес-аналітики. Вона пояснить, які можливості дає CRM-система і як її вибрати, а також допоможе розібратися в підходах до програм лояльності.
КАТЕРИНА БАЛАНОВСЬКА. Директор консалтингової компанії
Тема: "7 точних кроків побудови системного бізнесу"
Директор Visotsky Consalting Kiev, сертифікований лектор Visotsky Consulting, лектор Школи топ-менеджерів. Увійшла в ТОП-100 успішних жінок України 2016 року і TOP-500 MOST POWERFUL WOMEN IN UKRAINE. Розкриє тему побудови системного бізнесу та використання інструментів управління.
ЛЮДМИЛА БОГУШ-ДАНД. Засновник бізнес-студії
Тема: "Задачі: поточні vs стратегічні, - як встигнути все"
Власник і засновник студії управління часом BogushTime в Україні та компанії BogushTech в США. Автор трьох книг та технології При-Цільного тайм-менеджменту. Майже 20 років професійно займається проведенням тренінгів. Представить авторську методику планування часу для себе та команди.
ОЛЕКСАНДР ЗАГОРУЙКО. Генеральний директор маркетингової компанії
Тема: "Як продати бренд"
Генеральний директор MyPro? Marketing Company. Протягом 4 років працював кризовим менеджером у фінансово-промисловій групі, має досвід підготовки і ротації кадрів, стандартизації та систематизації роботи компаній та установ. Вважає, що бренд стає цінним, лише коли ми знаємо, як його продати.
КАТЕРИНА ЄРМІЛОВА. Консультант по контент-маркетингу
Тема: "Контент-стратегія: від ідеї до реалізації"
Консультант по контент-маркетингу в консалтинговій компанії «Like4Like Foodservice consulting». Займається розробкою контент-стратегії для брендів, створює методичні матеріали для роботи маркетингу в соціальних мережах, а також бере участь у розробці платформ бренду і створення концепцій. Розкаже, як реалізувати ідеальну контент-стратегію.
ВАДИМ ГОНЧАРОВ. Засновник бутікового digital-агентства
Тема: "Побудова системного digital-маркетингу"
Спеціаліст з побудови системного digital-маркетингу з 6-річним досвідом у сфері інтернет-маркетингу. Є засновником та керівником бутікового digital-агентства. Працює з компаніями – лідерами на ринку СНГ та управляє бюджетами понад $150 000 на місяць. Говоритиме про те, як вибудувати максимально ефективну маркетингову стратегію в мережі Інтернет.
Зареєструватися на подію ви можете за посиланням.
Програма
21 квітня
- 9:30 – 10:30 – Реєстрація та ранкова кава.
- 10:30 – Офіційне відкриття Бізнес Платформи.
- 10:40 – 12:10 – Катерина БАЛАНОВСЬКА "7 точних кроків побудови системного бізнесу".
- 12:10 – 13:10 – Аліна СЕРЕДІНА "CRM-стратегія за 60 хвилин".
- 13:10 – 13:25 – Презентація Титульного партнера.
- 13:25 – 14:25 – Обід.
- 14:25 – 15:55 – Поліна Федотова "Як шукати "зірок", або правильний підбір співробітників".
- 15:55 – 16:10 – Кава-пауза.
- 16:10 – 17:40 – Аліна СЕРЕДІНА "Програми лояльності".
- 17:40 - 19:10 – Оксана ДОЛГОВА "Задачі: поточні vs стратегічні, - як встигнути все".
- 19:20 – 20:20 – Вечеря.
- з 20:30 – Нетворкінг.
22 квітня
- 8:30 – 09:30 – Сніданок.
- 09:30 – 10:00 – Ранкова кава.
- 10:00 – 11:30 – Катерина ЄРМІЛОВА "Контент-стратегія: від ідеї до реалізації".
- 11:30 – 13:00 – Вадим ГОНЧАРОВ "Побудова системного digital-маркетинга".
- 13:00 – 13:15 – Презентація Титульного партнера.
- 13:15 - 14:15 – Обід.
- 14:15 – 15:45 – Олександр ЗАГОРУЙКО "Як продати бренд".
- 15:45 – 16:00 – Кава-пауза.
- 16:00 – 17:30 - Панельна дискусія.
- 18:00 – Фуршет та підсумки БізнесПлатформи.
Дата: 21-22 квітня 2018
Час: 09:00 - 21:00
Місце: V&P, Хуст, вул. Петенька, 5
До теми
- «Бограч-index» – листопад 2024: за місяць продукти подорожчали на 15%
- Понад 4 млн українців отримали статус тимчасового захисту в ЄС, кількість зростає
- ТОП-5 нових та вживаних електромобілів, які купують в Україні та на Закарпатті
- Українці в жовтні оформили кредити на 176 млн грн на встановлення сонячних електростанцій
- Василь Іванчо: "За період війни в Закарпаття інвестовано українським бізнесом близько 500 млн. доларів"
- На Закарпатті збудовано 80 об'єктів відновлюваної енергетики
- Скільки коштує "круть": в Україні відновили замовлення індивідуальних номерів:
- Вісім закарпатських підприємств увійшли до престижного Всеукраїнського рейтингу «Сумлінний платник податків – 2023»
- Попри війну: туристичний збір поповнив бюджет Закрапаття нна 18 млн грн
- Держбюджет на 2025 рік: скорочення соціальних видатків і зростання оборонних витрат
- Закарпатська митниця заявила, скільки саме митних платежів скерувала в дохід держави
- “Тисяча Зеленського”: чому Уряд вирішив підтримати українців грошима, і хто може претендувати на виплати?
- Посилення української ідентичності: грантовий конкурс проєктів від програми USAID «Мріємо та діємо»
- Можливості для ужгородських підприємців: EIT презентує грантові та інші програми
- Стало відомо, який середній розмір пенсії на Закарпатті
- SHEMAX: інсайти експортера
- На Закарпатті за 9 місяців сплатили понад 15 млн гривень туристичного збору
- Можливості для молоді із малих громад: відкрито реєстрацію на програму бізнес-підтримки LIFT
- Надходження до місцевих бюджетів Закарпаття за 3 квартали 2024року зменшились на 12,8%
- 16 виробників та 4 торгівельні мережі Закарпаття долучилися до участі у програмі Національний кешбек
До цієї новини немає коментарів