Закарпатська ДФС: втратили «ідентифікаційний» та ще й паспорт? Готуємо документи, щоб отримати повторно
Фахівці органів ДФС Закарпаття роз’яснюють, що відповідно до п. 70.9 ст. 70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи, контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті. У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Форма документа і порядок його видачі визначено Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 10 грудня 2013 року №779 (далі – Положення).
Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізична особа пред’являє документ, що посвідчує особу, який містить прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт).
Замість втраченого або викраденого документа (у т.ч. паспорта громадянина України) оформляється та видається новий документ.
Фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну відомостей, які вносяться до облікових даних платника податків протягом місяця з дня виникнення таких змін, шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР.
Таким чином, при втраті документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі з одночасною втратою паспорта громадянина України, фізичній особі для отримання такого документа необхідно:
- отримати в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;
- звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити новий паспорт;
- при необхідності подати заяву про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР.
ДФС у Закарпатській області
До теми
- Закарпатці задекларували понад чверть мільярда гривень доходів
- Закарпатська ДПС: для фізичних осіб встановлені пільги щодо сплати земельного податку
- Закарпаття: платники спрямували на соціальні виплати майже 3 млрд грн ЄСВ
- Актуальна інформація щодо заповнення звіту з єдиного внеску
- Закарпатська ДПС про перереєстрацію платника ПДВ при зміні адміністративного району
- Закарпатські митники зафіксували порушень митних правил на 122,8 млн гривень
- Закарпатська митниця забезпечила надходження до бюджету 6,2 млрд гривень
- Чи дійде "диджиталізація" до кордонів в Закарпатті? Як митники працюють над електронною чергою
- За що штраф, а за що ні: актуальна інформація для власників «євроблях» від Закарпатської митниці ДФС
- Закарпатська митниця ДФС спрямувала до бюджету майже 5,4 млрд гривень
- Закарпатські податківці нагадують про можливість отримання податкової знижки – залишилося чотири місяці
- У справі про ухилення від сплати митних платежів на Закарпатті вилучено товарів на 1,2 млн гривень
- Закарпатська ДФС: до яких доходів податкова соціальна пільга не застосовується
- На Закарпатті 71 мільйонер, а бюджет уже отримав 17,8 млн грн податків і зборів
- Закарпатська ДФС інформує про новації в сервісі "Електронний кабінет"
- Закарпатська ДФС: ФОПи-єдинники, які здійснюють продаж лікарських засобів, зобов’язані застосовувати РРО
- За сім місяців 2019-го скарбниця Закарпаття збагатилася на понад 2,6 млрд гривень
- Закарпатська митниця спрямувала до бюджету 4,1 млрд гривень
- Закарпатська ДФС: Іноземні громадяни не мають права на пільги щодо сплати земельного податку
- Платники Закарпаття сплатили понад 160 млн грн на розвиток українського війська
До цієї новини немає коментарів