Москаль через ЗМІ учить Балогу що, куди і як писати
– Стільки років працювати на державних посадах і не розбиратися в системі державного управління може тільки абсолютний неук. Пояснюю цьому пану, що Облавтодор підпорядковується не обласній державній адміністрації, а Укравтодору (Державному агентству автомобільних доріг). А Укравтодор підпорядкований Міністерству інфраструктури, яке в свою чергу підпорядковується прем’єр-міністру України. Тому звернення з приводу стану автомобільних доріг на Закарпатті слід писати не в обласну адміністрацію й не до Президента України, а в Мінінфраструктури або до прем’єр-міністра України.
Спеціально для мукачівського нардепа ще раз озвучую оприлюднену раніше інформацію – на ремонт дороги «Іршава – Виноградово», яку минулого року вщент розбили фури, виділені 10 мільйонів гривень, зараз тривають тендерні процедури. Дорога ця капітально не ремонтувалася 25 років, і пан Балога, контролюючи Закарпаття десять років, міг зробити не тільки її, а й інші дороги зразково-показовими для всієї України. А він не зробив навіть у своєму Мукачеві, щоб переконатися в цьому, досить поглянути на фото внизу.
Щодо Берегівської-об’їзної, яка проходить через Мукачево, то на початку 2015 року на її ремонт Балога примусив ручну обласну раду виділити величезні гроші, які потім із мерією роздерибанив. Детальна інформація про це зараз готується й буде оприлюднена трохи пізніше.Насамкінець нагадую громадськості Закарпаття, що брати Балоги стали єдиними нардепами від Закарпаття, які не голосували за включення області в «дорожній експеримент», гроші від якого направляються на ремонт доріг. На відміну від інших нардепів вони не принесли Закарпаттю жодної копійки додаткових надходжень для проектів соціально-економічного розвитку. Ніякої користі від цього клану для Закарпаття немає, усе, на що він здатен, – це красти привабливі об’єкти й безкоштовно виділяти землю собі й своїм наближеним «шнуркам». У Верховній Раді Балоги роблять усе можливе, щоб зарубати фінансування ремонту інфраструктури Закарпаття, яку самі знищили своєю бездіяльністю, а потім плачуться Президенту, що в області погані дороги.
До теми
- Попри відсутність державного фінансування на Закарпатті упродовж року активно ремонтували дороги місцевого значення – Мирослав Білецький
- В обласному центрі завершують поточні ремонти вулиць
- В Ужгороді та Мукачеві працюють два центри рекрутингу української армії
- Доступність міського простору для маломобільних груп населення вчергове інспектували в Ужгороді
- На Воловеччині відновили міст, який пошкодив паводок
- У Свалявській міській лікарні відремонтували відділення анестезіології та інтенсивної терапії
- На Тячівщині розпочали ремонт дороги на ділянці «Колочава-Усть Чорна-Калини-Бедевля».
- Закупівля котлів для освітніх закладів зі збитками на майже 3 млн грн – у Мукачеві судитимуть співробітницю міської ради
- Уже 20-ий в Україні: у Мукачеві відкрили Рекрутинговий центр української армії
- На Закарпатті після лютневої негоди залишаються аварійними 18 ділянок доріг місцевого значення
- Привласнив майже увесь бюджет, виділений на ремонт доріг в Ужгороді, – директору підприємства повідомлено про підозру
- До кінця квітня патрульні проводитимуть весняний комісійний огляд вулично-шляхової мережі краю
- На Закарпатті БЕБ виявило порушення у тендері на 320 млн грн державних коштів
- До уваги мешканців мікрорайону Боздош!
- На вулиці Марії Заньковецької в Ужгороді розпочали ремонтні роботи
- Аеропорт "Ужгород" покращать під потреби малої авіації (ФОТО)
- Богдан Андріїв - про планування капремонтів в Ужгороді в умовах воєнного стану (ВІДЕО)
- В Ужгороді продовжують поточні ремонти доріг
- В Ужгороді роблять поточний ремонт вулиць
- Ужгородський водоканал інформує про призупинення 16 листопада водопостачання у зв’язку із плановими роботами
До цієї новини немає коментарів