Чудеса маркетингу по-ужгородськи (фотофакт)

Чудеса маркетингу по-ужгородськи (фотофакт)
Аби вирізнитись з-поміж інших палаток, продавець видумав особливі назви для свого товару.

 

Про дядю Колю з ринку Краснодонців знають багато місцевих. Він торгує м’ясом, ковбасою та сирами. Але від недавна його товар став привертати увагу покупців своїми назвами. У асортименті з’явився попліснутий, добрезний, суперовий, твердезний і гіби на салат сир. У іншому відділі продаються дохторська, бомбезна, дарабами, чиська і не чиська ковбаса.

Фотографії у соцмережі опублікував закарпатський блогер Олександр Богданов.

Mukachevo.net

 

26 лютого 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів